Isis

iulie 11, 2007

…de lene!

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 8:17 pm

Tot ma chinuie talentul sa scriu ceva de cateva zile. Nu reusesc insa. Incerc sa ma ascund dupa cires, gasesc scuze pe care nici eu nu le cred chiar daca mi le spun in oglinda. Constat cu stupoare ca  domnul Dracu valoreaza mai mult mort decat „in viu” si culmea, asta ma mai si amuza. Auzi tu, Drace, mai ca-mi vine sa-ti cant melodia aia cu „valoarea” da’ cultura mea manelista se margineste la bretonul lui Guta asa ca va trebui s-o cauti totusi pe net ca eu n-o stiu, na!

In alta ordine de idei mi-a fost o lene cumplita (si inca ma mai mistuie btw) si n-am scris. Nimic. Ba mai mult, am constat ca un domn (respectele mele!) a scris un comentariu mai lung decat postul meu. S-o supara pe mine daca afla ca l-am aprobat dupa ce „doar l-am frunzarit”?

Aaaaa, da?Abia acum v-ati dat seama ca bat campii si nu leg doua idei? Pai lenea se manifesta si fata de procesele psihice (cum ar fi gandirea) drept pentru care le-am dat si lor vacanta. A ramas doar biata „imaginatie” acasa, ofticata ca ea nu poate sa plece la mare cu celelalte.

Singurul lucru care ma incanta in momentul de fata este ca afara se aude jocul stropilor de ploaie pe pervazul meu. Poate ca daca maine va fi ceva mai racoare, eu o sa catadicsesc sa ma mai dau jos din masina si s-o duc pe biata Lulu la plimbare in Cismigiu. Nu de alta dar nici catelul nu mai pricepe cum pot sa zac asa…cu orele!

PS. Da’, bine, si daca am baut o bere mai devreme ce???!!Nu-i, mai, de la ea!

Blog la WordPress.com.