Isis

Iunie 3, 2007

Cum sa te enervezi rapid in 5 pasi

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 3:12 pm

Mic indrumar de facut nervi degeaba din lipsa de ocupatie

 

Disclaimer: Autoarea acestui post recunoaste cu sinceritate si cu mana pe inima ca e varza in materie de webdesign dar cum incercarea moarte n-are si curiozitatea a omorat pisica, s-a hotarat intr-o zi de duminica sa se joace cu Front Page.

 

Doar ca nu i-a iesit prea tare joaca asta si a reusit sa se enerveze!

Pasul 1. Se ia una bucata calculator in care oricum iti prinzi urechile cand ti-e lumea mai draga. Fiindca Solitaire e deja fumat si ultrafumat ( la fel si pachetul de tigari), era musai sa-mi gasesc o jucarie noua. Si ea s-a nimerit sa fie Front Page. Cum lenea e cucoana mare, n-a avut cine sa citeasca tutorialele si s-a mers exclusiv pe intuitie. Cu chiu cu vai si cu injuraturile de rigoare am facut Navigation-ul. ( 10% target atins)

Pasul 2. Daca tot am facut Navigation-ul parca n-ar strica sa faca webdesignerul din mine si un index. Prins urechi in scripturi cu mare arta. Scos urechi si incercat pozitionare mai normala ( si nu sub forma de gramada organizata) a scripturilor. Nereusit. Incercat pentru vreo 4 ore continuu. Rabdarea e o virtute! Intr-un final reusit, nu mai stiu cum ,deci nu mai fiti curiosi! ( 35 % target atins)

Pasul 3. Eh, acum si cu index, cine moare daca incercam si niste pagini suplimentare? Euuuu! Cred ca mai bine ma duceam si ma impuscam. Intr-un final am reusit totusi. ( 50% target atins)

Pasul 4. Pai acum daca tot avem un website complet, n-ar strica sa incercam sa-l si publicam, nu? (Inner Voice: Stai potolita ca te vei enerva suplimentar. Eu: ei, na! Sa ma opresc tocmai acum??!!  Inner Voice: Sa nu zici ca nu ti-am spus!!!)

Si incearca: intai cu front page .Apoi cu ftp client. Nexam! N-a vrut de nicio culoare. Tigari fumate una dupa alta si gandire febrila: de ce nu merge, unde gresesc? (80% target atins).

Pasul 5. Rememeorand toate acestea si retraind clipele de enervare maxima, targetul a atins a ajuns cu usurinta la 100%

Ps. Pana la urma n-am reusit publicarea. Am reusit totusi sa transfer fisierele prin ftp. De aici, mintea mea luminata cu becuri de 100 n-a mai patruns secretele web designului prin intuitie. Astept sugestii!

Warning: Nu incercati asa ceva acasa!!!

9 comentarii »

  1. asta imi aduce aminte de inceputurile mele
    hehe.
    nice shit
    primul meu site… http://www.broodwartuis.3x.ro colaborare cu alt student nebun ca mine
    apoi am evoluat ….. http://www.ultimatedesign.xhost.ro
    si apoi am incheiat acest capitol :))
    nu se merita

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 3, 2007 @ 3:23 pm |Răspunde

  2. pai eu am vrut sa ma joc … :(!

    Comentariu de Isis — Iunie 3, 2007 @ 3:34 pm |Răspunde

  3. atunci…joaca placuta🙂
    dar ai grija sa nu te prinda „microbul”

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 3, 2007 @ 6:52 pm |Răspunde

  4. off topic: tie iti mai merge blogul de pe ablog?

    Comentariu de rufio — Iunie 5, 2007 @ 6:57 pm |Răspunde

  5. ieri nu mergea nici ablogul, nici blogul meu de pe ablog.pana la urma il voi sterge pe acela, cred, ca si asa face umbra pamantului degeaba fiindca in jumatate din timp e nefunctional

    Comentariu de Isis — Iunie 6, 2007 @ 6:00 am |Răspunde

  6. blogul celalalt nu functioneaza deloc (era sa zic „nu merge”), iar ca sa ajung aici a trebuit sa intru intai in ala, trebuie sa faci schimbari majore, curtezano, ca altfel te vor parasi cititorii. desi textele tale sunt interesante, tehnica IT (sau cum ii zice) le anuleaza valoarea, ca nu poate omul sa le citeasca si sa le comenteze.

    Comentariu de Torblig — Iunie 6, 2007 @ 1:17 pm |Răspunde

  7. Ca blogul celalalt nu functioneaza, nu e vina mea.Ti-am mai explicat:din cauza asta am si pus o varianta II pe wordpress.A existat un post special care anunta aceste schimbari.Mai mult de atat ce pot face?Sa impart fluturasi la metrou?

    Comentariu de Isis — Iunie 7, 2007 @ 5:52 am |Răspunde

  8. eventual imbracata asa cum te duci la intalnire😉 sa vezi cum o s-o bati la scor de maidan la trafic pe cea care uraste barbatii😛

    Comentariu de E-nigma — Iulie 29, 2007 @ 10:43 am |Răspunde

  9. mi se pare o joaca interesanta sa o faci akasa….

    Comentariu de dorina — August 23, 2009 @ 9:57 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

