Isis

Ianuarie 24, 2007

O urma

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 1:10 pm

Astazi am avut un gand ciudat.Simt o curiozitate bolnava …mi-ar placea ca fiecare persoana care citeste insemnarile mele sa lase o urma a trecerii sale prin aceste pagini.Chiar daca asta ar presupune ca si cei care nu se mai intorc niciodata pe aceste file, vor face acest gest.

M-am intrebat de atatea ori cine sunt oamenii care citesc gandurile mele, asternute aici cu regularitate.Veti spune ca ar trebui sa consult statisticile blogului dar mi se par irelevante pentru ca sunt doar cifre…

Mi-as dori ca fiecare persoana care trece pe aici sa lase propria amprenta, in cadrul acestui post.Mi-ar conferi un sentiment de sustinere.Can you make my wish come true?

5 comentarii »

  1. i dont see any comments, but maybe it’s because i’m not registered … bla-bla

    maybe🙂

    i like reading what you write – and i’m far from getting through all your posts
    i’m very greateful to the male coleague that gave me the link … except he’ll never find out

    btw, your blog helps me from being borred and gives me a distraction from my own thoughts when i dont have time to write them … and i never write them, cuz it’s so damn hard

    Comentariu de isolda — Iunie 11, 2007 @ 1:55 pm |Răspunde

  2. a male colleague?why am I not surprised?
    wellcome, dear!wellcome in my wonderfull world!

    Comentariu de Isis — Iunie 11, 2007 @ 1:58 pm |Răspunde

  3. hei! desi azi e prima zi in care am intrat la tine pe blog, am citit cat am putut de mult. imi place si voi reveni.
    am incercat sa pun si amprenta dar n-am reusit decat sa manjesc monitorul. cum sa fac? please help!

    Comentariu de samurai — Iulie 25, 2007 @ 11:23 am |Răspunde

  4. pai ai facut-o deja🙂 o urma e commentul tau🙂
    anyway, wellcome!

    Comentariu de Isis — Iulie 25, 2007 @ 1:31 pm |Răspunde

  5. Servus,

    Am citit tot. Desi l-am descoperit abia ieri, lucru pentru care vina e doar a mea.
    Voi urmari zilnic ceea ce vei scrie – mai trebuie doar s-o faci.

    Comentariu de Marian — Martie 16, 2009 @ 1:55 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

