Isis

mai 5, 2007

Casual

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 12:57 pm

O zi libera, o zi numai a mea in care pot sa fac tot ce ma taie capul. Micuta mea Lulu a mancat ,s-a jucat sau mai bine zis a molfait o jucarie de plus care acum sta mozolita de saliva intr-un colt, intr-o pozitie nefireasca. Brusc Lulu s-a decis sa doarma. Si e lata pe covor. Iar eu habar nu am cum sa-mi petrec ziua asta.

Il astept pe L sa ne bem cafeaua impreuna. Dragul de L…In sfarsit a intalnit pe cineva langa care a reusit sa reziste mai mult de doua saptamani. Sunt tare curioasa sa aflu ce si cum si in ce fel. Cine e „printesa” care l-a scos din carapacea lui.

Am fumat o gramada de astazi de dimineata. Fara cafea fiindca il astept pe el s-o savuram impreuna. Apoi cred ca vom lua pranzul amandoi pentru a ne mai povesti cate ceva. Dupa pranz, criza de idei. Poate am sa ies putin la plimbare prin Cismigiu. Aerul curat s-ar putea sa-mi redea doza de optimism care imi lipseste in utlimul timp.

Pana ajunge el cred ca voi face o baie. Lunga. Cu mult, mult spumant. A, da, poate ma duc sa cumpar ceva. Nu stiu ce, ceva, orice, care sa-mi alunge starea asta.

Astazi toti barbatii sarbatoresc cu foc din cauza campaniei de la bere. Ei bine, treaca de la mine:

La multi ani, barbatilor bautori sau nu de bere!

Acum intrebarea e: noi chiar urmeaza sa ne plictisim de ziua voastra? Ca noi de 8 martie va luam la restaurant cu noi, la petrecerile organizate de firme si la eu mai stiu ce alte sindrofii. Voi? Ne lasati acasa? Chiar asa de cruzi sa fiti?

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.