Isis

Octombrie 5, 2007

Politicianul perfect fata in fata cu motiunea

Filed under: Analize la betie,Uncategorized — by Isis @ 2:04 pm

M-am gandit sa ma bag in politica. Pare uimitor de simplu. Reguli uzuale ca in orice economie de piata. Si un pic de fler de negociator.

Din patru in patru ani trebuie sa promiti. Nu e neaparata nevoie sa te si tii de cuvant. In fond ce e ales, intepeneste acolo si daca, printr-o intamplare nefericita se gasesc unii care vor sa-ti fure miseleste scaunelul pretios de sub partea dorsala (din varii si neintelese de catre tine motive) tu trebuie doar sa adopti tactica pisicii si sa-ti infigi ghearele in tapiterie.

Nicio motiune nu va trece daca stii sa te joci frumos cu actorii ei. Si inca o data promiti, ca doar nu te doare gura. Cate in luna si-n stele. Si negociezi iara. Nopti si zile la rand. Mai lasi tu, mai lasa si partenerul de negociere si la nevoie te faci frate cu dracu fiindca pana la urma politica e o curva, mama ei…!!!

Sa ne intelegem, nu e obligatoriu sa te tii vreodata in viata ta de vreo promisiune facuta „boborului” sau celorlalti. Important e doar sa ajungeti la o intelegere ca pe urma te achiti tu cumva de obligatii. Mai ratacesti cativa ani un dosar, mai aplauzi in parlament un nene batran si bolsevic ( ca doar o muri si el intr-o zi ca sa scapi de obligatii!), mai strecori cu ajutorul unor lingai, ingroziti si ei ca si-ar putea pierde propriile scaunele, o guma de mestecat si o folie de algocalmin in urna…si alte mici mizerii de-astea ca sa ne mai amuzam putin.

Dupa incercarile mizerabile ale adversarilor de a te detrona si dupa revenirea in pozitia normala, din cea  „agatat de tapiterie”, te gandesti sa gadili putin orgoliul imbecililor care te-au sustinut. Oricum iti da de gandit faptul ca s-a redus numarul lor de la 322 la …150??!! Ok, se impun niste masuri. Ce sa facem, ce sa facem? Desfiintam o comisie de la Palatul advers. Ca si asa are destule. N-a ca am nimerit-o tocmai p-aia cu anchetarea ministrilor. Ghinion si soarta cruda. Puteam s-o desfiintez si p-aia cu comunismul da’ mi-e ca faceam prea mult zgomot si se trezeau din motaiala celelalte bunicute de la Curtea Constitutionala. Si n-ar mai fi fost distractiv.

Acum ca toata lumea din Palatul cel mai oribil din Europa e multumita, pot face chiar mai mult. De exemplu pot sa le arunc praf in ochi babelor care ocupa 27/7 RATB-ul pe motiv ca „la Obor toate e mai ieftine!!” Si le dau pensii  marite din noiembrie (sau asa au ele impresia, cel putin, fiindca eu din pozitia mea de neinvins, nu bat pana acolo incat sa-mi dau seama de consecinte)

Acum ca am terminat, mai am mici chestii de rezolvat: ca de exemplu sa mai ies putin pe sticla la antene (ca doar aia ma lasa sa spun ce vreau eu!) si sa-mi scot nevasta (mai tanara si mai frumoasa ca a tuturor-ups, cred ca l-am omis pe Columbeanu!) la plimbare pe Magheru. Ca sa vada lumea ca eu sunt perfect, daca cumva cineva mai credea ca nu sunt.

Dupa toate astea, ma pot declara politicianul perfect!

2 comentarii »

  1. opaaaa… s-a intors isis🙂

    welcome back, astea…

    Comentariu de redrufio — Octombrie 8, 2007 @ 8:36 am |Răspunde

  2. :)) multumesc !

    Comentariu de Isis — Octombrie 9, 2007 @ 4:49 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

