Isis

Septembrie 19, 2007

Dilema dilemelor

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 1:34 pm

De ceva timp am observat ca RATB tine mortis sa se modernizeze.Ei, nu, nu!Nu  baga aer conditionat in autobuze ci a vopsit una bucata tramvai din dotare intr-o culoare cretinuta de rosu caramiziu. Toate bune, frumoase si la locul lor.Doar ca am ramas siderata in mijlocul drumului cand respectiva caruta, cu pretentii de mijloc de transport, a trecut val vartej pe langa mine. Pe tramvelul cu pricina o reclama.La pasta de dinti? Nuuuuu…! Sa fi fost la servicii funerare? Nici macar, desi marturises ca mi s-ar fi parut a se incadra mai mult in sfera normalului.

BISERICA ORTODOXA ROMANA***********BOR***********BISERICA ORTODOXA ROMANA

Acum sunt mai multe posibilitati.Eu am identificat doar cateva din ele dar sunt convinsa ca voi primi ajutor:

  • PS Daniel aka PF Daniel (mai nou) a platit o gramada RATB ca sa faca si el reclama ca tot omul normal care vinde ceva: detergent, sicrie sau…iluzii!
  • BOR si-a pierdut un sediu in urma vreunei pardalnice de retrocedari si si-a gasit un sediu temporar, basca si mobil
  • BOR crede ca reteaua de retail nu mai da randament si a apelat la alternative. Oare in tramvaiul ala poti achizitiona apa sfintita, tamaie si lumanari?
  • BOR vrea sa iasa din tipar si propune cununia/decesul/botezul mobil (a). Te poti cununa in Piata Unirii si o poti mierli pana la Romana.Oricum se asigura ambele slujbe loco, plus felicitarile masa si dansul
  • Nu, vatmanul nu avea sutana dar poti sa stii?O fi fost deghizat!
  • Astept alte sugestii

PS. Nu m-am putut abtine sa nu va povestesc

PPS. Da, ar putea sa insemne ca am revenit desi teoretic n-am fost plecata (de pe blogurile favorite) nici macar o zi.

PPPS. Toate cele de mai sus nu constituie o garantie!🙂

9 comentarii »

  1. Welcome back!
    Pai nu stiu ce sa zic, poate pierd teren in fata concurentei🙂 Eu am scapat de ei pe insula.

    Comentariu de unique2 — Septembrie 19, 2007 @ 11:50 pm |Răspunde

  2. si-au deschis baza auto pentru a livra credinta mai promp in casele romanilor.

    Comentariu de rufio — Septembrie 20, 2007 @ 6:35 am |Răspunde

  3. din ciclul: un tramvai numit BORinta.
    …dracu stie ce-o fi fost in capul lor…

    Comentariu de samurai — Septembrie 20, 2007 @ 6:47 am |Răspunde

  4. De ce ne atati isis?? De ce te joci cu sentimentele noastre?

    Comentariu de idaho — Septembrie 20, 2007 @ 6:01 pm |Răspunde

  5. probabil ca enoriasii au inceput sa se coteasca de la biserica => scadere incasari, asa ca s-a hotarat BOR sa ii fugareasca cu tramvaiu prin oras.

    caiti-va, pacatosilor, de tramvai va mai ascundeti voi, ca-i pe sine, da sa vezi cand si-or lua biciclete..😀

    Comentariu de dracu — Septembrie 21, 2007 @ 10:39 am |Răspunde

  6. BOR isi face re-branding ?!😆😆 nu mai pot sa circul nici cu tramvaiul🙄

    Comentariu de bleuciel — Septembrie 26, 2007 @ 2:47 pm |Răspunde

  7. Sper ca cu ocazia acestei reveniri nu s-a dus dracu echilibrul de care ziceai in „Epilog” …

    Despre campania de promo a bisericii mi se pare un pas normal in marea schema de advertising a lor … dupa „pomelnice online”, „spovedanie online”, „slujba de duminica on line”, „matrimoniale bisericesti online”, campania de publicitate integrata in found raising door to door s era cazul sa iasa din mediul cibernetic si sa se faca vazuti si auziti si prin printuri pe RATB …

    Is curios cine se ocupa de imaginea lor … ;))

    Eu unul ii astept cu interes cu clipuri publicitare in timpul filmelor cu patratel rosu de vineri noapte … sau in timpul emisiunii „Nasul cu Gigi Becali” de pe LaBe 1 TV …

    Comentariu de baba007 — Octombrie 5, 2007 @ 6:25 am |Răspunde

  8. @baba007, referitor la echilibru, el e usor de tot afectat dar din fericire inca existent.depinde cat dureaza!

    Comentariu de Isis — Octombrie 5, 2007 @ 2:06 pm |Răspunde

  9. @baba007, referitor la echilibru, el e usor de tot afectat dar din fericire inca existent.depinde cat dureaza!

    Comentariu de Isis — Octombrie 5, 2007 @ 2:07 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

