Isis

Septembrie 7, 2007

Epilog

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 1:08 am

Este o ora tarzie din noapte sau am putea spune ca-i o ora foarte matinala, 4. a.m . Cu toate astea, trebuia neaparat sa scriu postul asta.

Terapia mea prin blogging se apropie de sfarsit. Am gasit in viata proprie putin echilibru.Fragil dar l-am gasit. Si pot spune ca am gasit putina liniste sufleteasca. Si am invatat sa zambesc mai mult. Si sa ma bucur mai mult de ceea ce-i in jurul meu.Si dintr-o data n-am mai simtit nevoia de a ma intoarce aici cu sufletul umbrit. Atunci am inceput sa nu mai scriu…

Au urmat desele plecari in diferite locuri, mai mult sau mai putin cunoscute. Si am fost mai mult sau mai putin fericita. Dar am fost…Si atunci n-am mai simtit nevoia de a scrie…

Pentru mine e o victorie. Pentru moment am invins starea continua de tristete. Ce va fi de aici inainte, nu pot spune. E foarte posibil sa ma intorc curand la a scrie, pentru ca e singurul meu refugiu.

Pana atunci insa, am sa va citesc pe voi, toti cei dragi mie si am sa ma gandesc la ce mai faceti in perioadele in care sunt departe de calculator.

Isis va transmite o sarutare, face o reverenta si iese din scena…

9 comentarii »

  1. ..Nici nus tsiu daca sa ma bucur sau sa fiu trist.. Hey, ce pierdem noi, cititorii nu se compara cu prezenta ta pe care o castiga lumea reala.. asa ca Felicitari.
    PS. Oricum nu va scoate nimeni blogul din feed reader . asa ca, daca mai ai ceva de impartasit..😀 we`re here

    Comentariu de roshk — Septembrie 7, 2007 @ 6:05 am |Răspunde

  2. Asa repede ?
    Pai atunci Bravo ca ai reusit…😉
    Si iti uram sa nu mai treaca pe la tine tanti Tristetea…🙂

    Comentariu de artistu — Septembrie 7, 2007 @ 9:34 am |Răspunde

  3. Desi imi pare rau ca nu ne vei mai scrie, ma bucur ca ti-ai gasit linistea sufleteasca! Te sarut si iti urez ca aceasta stare a ta sa fie perpetua!

    Comentariu de idaho — Septembrie 7, 2007 @ 11:17 am |Răspunde

  4. esti naspa daca ne parasesti😦

    Comentariu de rufio — Septembrie 7, 2007 @ 12:40 pm |Răspunde

  5. @rufio, pai ar avea rost sa bat campii fara sa am nimic de spus? as deveni plictisitoare si, doamne fereste as capata din cauza asta tendinte emo :))

    Comentariu de Isis — Septembrie 7, 2007 @ 2:04 pm |Răspunde

  6. echilibru=mascul??😀
    banui ca da.
    il tradezi pe rufio pt prins ciarming???

    Comentariu de dracu — Septembrie 7, 2007 @ 7:46 pm |Răspunde

  7. un bis, ceva?

    Comentariu de samurai — Septembrie 8, 2007 @ 2:00 pm |Răspunde

  8. @drace, echilibru=liniste si acceptare

    @samurai…poate, inca nu m-am decis🙂

    Comentariu de Isis — Septembrie 10, 2007 @ 6:00 am |Răspunde

  9. ::sad::

    Comentariu de blackmetal — Septembrie 18, 2007 @ 8:01 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

