Isis

August 21, 2007

De plictiseala

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 1:40 pm

*Sanepid ma acuza…e drept, mie mi se rupe de acuzele lui.Pentru ca ma plictisesc totusi, scriu acest post pentru el si mintea lui in colturi.E ca si cum as dedica o manea, intr-o discoteca din mediul rural, unui profesor universitar.

Sanepid se enerveaza de cate ori i se da peste nas. Si face spume.Si balonase.Atat de colorate incat si cei de la Durex ar pali de invidie daca l-ar surprinde cumva in actiune.

Sanepid nu intelege ca e plictisitor.Atat de plictisitor incat a inceput sa devina interesant. (E utopic dar real!)

Se pune totusi intrebarea: de ce il uraste atat pe rufio?

Rufio, tu il cunosti pe baiatul asta? Da, mai, cel impotent si cu basici in palma! Exact, ala care face clabucei atat de colorati si de pitoresti incat intr-un exces de plictiseala i-am dedicat un post!

Intr-o zi cu soare (ca am auzit ca de maine iar e cod galben) , jur pe cravata mea rosie de pionier utecist demisionar ca am sa-i compun  o epopee. Homer va muri de ciuda, va zic!!!!

*Link catre intelepciunea suprema, furnizat cu amabilitate (chicoteli si dureri de stomac din cauza hohotelor de ras) de distinsa Idaho.

21 comentarii »

  1. Geez, eu zic ca orice ar fi, o sa ajungeti toti trei in rai, si tu si rufio si idaho, i-ati dat baiatului asta un motiv sa traiasca.
    Pe langa asta, atata timp cat se „cearta” cu voi n-are timp sa-si caute o sotie crestina si cine stie prin ce minune sa se inmulteasca.

    Comentariu de Z3Ro — August 21, 2007 @ 1:48 pm |Răspunde

  2. pai @Z3Ro, iata si partea buna a lucrurilor.suntem un fel de Sigourney Weaver, varianta 3 in 1, in filmul ala cu alienii.avem grija sa nu se inmulteasca.iti dai seama ce ar insemna internetul cu atatia sanepizi pe M(B) patrati?

    Comentariu de Isis — August 21, 2007 @ 1:59 pm |Răspunde

  3. da…nu…deci…am incercat, am zis ca sa nu ma bata Dumnezeu ca nu incerc macar, dar pe cuvant ca dupa primul text de pe blogul „individului uman evoluat” n-am mai putut…
    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    chhhccchhhha ha ha ha ha ha ha ha ha
    ha ha ha haha ha ha ha ha ha ha ha ha
    ha ha ha ha pffff ha ha ha ha ha ha ha
    ha ha ha ha ha ha uuuh…uuuh…huh….Doamne, iarta-ma, dar mare ti-e gradina…

    Comentariu de samurai — August 21, 2007 @ 2:24 pm |Răspunde

  4. Dragii mei, stiam ca desi il vedeti (aproape) zilnic pe la Rufio acasa, nu v-ati gandit sa-l si studiati nitel… Eu, suflet milostiv, m-am gandit sa va introduc in fascinanta si miraculoasa sa lume…
    Va multumesc pentru aprecieri!
    A fost greu ieri, in mijlocul biroului, sa nu inceapa sefa sa raza ca fulga, m-am abtinut, a fost dureros, dar productiv, pentru ca v-am facut cunostinta cu o minte stralucita, cum rar puteti avea ocazia sa cunoasteti!

    Comentariu de idaho — August 21, 2007 @ 7:38 pm |Răspunde

  5. Basici în palma n-am fiindca n-am labarit-o niciodata, sunt unul din acei 1%.

    Ca as fi plictisitor sau nu, nu înteleg de ce-mi comunici, dar stii vorba aia, cine se scuza se acuza.

    Zero, umorul tau e atât de penibil încât îmi vine sa râd de tine.

    Si sa-ti spun un secret: mai penibil decat orice pe lumea asta sunt eu.SUNT CEL MAI PENIBIL NIMIC EXISTENT PE TERRA!!!
    Si sunt obsedat de rufio.Da, sunt cel mai penibil labar cu basici in palma din cei existenti pe lumea asta.
    Daca stau sa ma gandesc putin, constat ca sunt si plictisitor.Ai dreptate, deci!

    PS. Sunt unul dintre cei 1% care face niste clabucei frumos colorati pentru ca nu sunt in stare sa va tin piept cand faceti misto de mine.Mai faceti mult ca deja m-am ascuns dupa fotoliu si plang cu sughituri!!!

    Comentariu de sanepid — August 21, 2007 @ 10:38 pm |Răspunde

  6. Bine ca macar stie sa-si faca autocritica Sanepid asta🙂 Cred ca trebuie promovat la maxim! Bravo Idaho!

    Din pacate am impresia ca oricate argumente logice i-ar aduce mapamondul tot in lumea lui ar ramane… Oricum mi se confirma parerea proasta referitoare la sistemul educational care pare sa fie pe butuci de ajunge sa ejecteze (dupa 12 ani LOL!) produse in genul Sanepid…

    Comentariu de iepurasul — August 22, 2007 @ 7:22 am |Răspunde

  7. mah, io il pune la mine la favoriti. tre sa recunosc ca m-a facut sa rad bine.

    sanepizdo, mai scrie mah, lasa-ne sa ne adapam de la izvoru intelepciunii tale.

    Comentariu de dracu — August 22, 2007 @ 7:31 am |Răspunde

  8. Iepure, esti pe blogul lui Isis, nu al lui Idaho.

    Mesajul meu a fost modificat prin adaugare, ce am spus eu e pâna la adresarea catre Zero, inclusiv.

    Dracule, tactica mesajelor în care nu spui nimic e într-adevar sigura, saracia ta craniana va trece neobservata.

    PS.Recunosc cu mana pe slit ca sunt un retard obsedat si ca nu ma duce capul sa inteleg niste comentarii simple.
    In acelasi timp, recunosc ca ma oftic si ca imi smulg parul ca sunt continuu luat peste picior. Sunteti niste rai si am sa va spun mamei si n-am sa ma mai joc cu voi in viata mea.

    PPS. My newest obsesion is on Idaho because she made me a star!

    Comentariu de sanepid — August 22, 2007 @ 7:57 am |Răspunde

  9. who let the dogs out…

    Comentariu de redrufio — August 22, 2007 @ 10:31 am |Răspunde

  10. ala, cum il cheama…snoop doggy dog!!!

    Comentariu de isis — August 22, 2007 @ 11:56 am |Răspunde

  11. s-a umplut blogosfera de cocalaritse..
    eu sunt cea mai importanta dintre ele.merit un premiu.dar ce zic eu premiu, merit o statuie, la universitate, in locul fantanii, ca sa vada lumea cat sunt de valoroasa!!!!

    Comentariu de Rin Tin Tin — August 22, 2007 @ 1:19 pm |Răspunde

  12. Isis, multumesc c-ai adaugat comentariile tale la fraza mea:)

    Comentariu de Rin Tin Tin — August 22, 2007 @ 3:14 pm |Răspunde

  13. Placerea a fost de partea mea.Altadata cand vrei sa comentezi pe acest blog, masoara-ti cuvintele!

    Comentariu de Isis — August 23, 2007 @ 6:11 am |Răspunde

  14. sunt cretin.asta e!trebuie sa recunosc ca altfel crap!

    Comentariu de Rin Tin Tin — August 23, 2007 @ 8:24 am |Răspunde

  15. Dupa ce am citit blogu` cercopitecului am simtit o caldura incomensurabila in suflet si am ajuns la concluzia ca are dreptate. Rusine voua, pacatosilor, ca nu sunteti in stare sa acceptati adevaru`. ZIC

    Comentariu de Z3Ro — August 23, 2007 @ 11:35 am |Răspunde

  16. e de bine @Z3RO!in curand va incepe sa ne povesteasca chestia aia cu apocalipsa.feriti-va!

    Comentariu de Isis — August 23, 2007 @ 12:59 pm |Răspunde

  17. … pentru ca adevaru’ te va elibera, bah. din buda. cand nu mai ai hartie, s-a infundat veceul si s-a blocat zavorul.

    Comentariu de redrufio — August 23, 2007 @ 4:30 pm |Răspunde

  18. Io, abia astept! Adecatelea, o sa fie tare!

    Comentariu de idaho — August 23, 2007 @ 4:40 pm |Răspunde

  19. feriti-va?! mai bine POCAI-TI-VA!
    ca daca nu, mania Domnului va pogori asupra voastra si veti arde in focul Gheenei!!! pe veci!!!

    Comentariu de samurai http://s4murai.wordpress.com — August 24, 2007 @ 7:01 am |Răspunde

  20. Isis, nu ti se pare penibil ca sunt atat de penibil?:)

    Comentariu de Rin Tin Tin — August 24, 2007 @ 2:47 pm |Răspunde

  21. Isis, sunt o cocalaritza ieftina:)

    Comentariu de Rin Tin Tin — August 27, 2007 @ 8:16 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

