Isis

August 17, 2007

Columbofilul

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 6:05 am

Astazi am fost extrem de matinala.M-a trezit Lulu care vroia afara, nici mai mult nici mai putin decat la ora 6.30.Am dus-o la plimbare.Ce puteam sa-i fac?Unde-i vina catelului ca a fist dotat cu vezica de dimensiuni reduse?

In timp ce o plimbam, (cred ca era deja 7 am) am surprins o imagine care m-a frapat prin gingasia ei.E genul ala de imagini Kodak, if you know what I mean.

La fereastra unui apartament, pe pervazul ruginit de ploi, o multime de porumbei se inchesuiau.Aveau un joc al lor in toata harmalaia aceea.Se imbranceau, isi dadeau ghinturi, isi ziceau si de Doamne-ajuta unul altuia, judecand dupa zgomotele dragalase pe care le faceau.Erau ata de frumosi incat nu m-am putut abtine sa nu ma opresc sa-i vad, desi la ora aia mi-era un somn de-mi venea sa plang si capacitatea mea de a gusta din micile miracole ale naturii era vizibil diminuata.

Pervazul parea neincapator pentru ca ei veneau din ce in ce mai multi.Si mai frumosi, btw, cu un colorit al penelor deosebit.Ma gandeam ca stapanul pervazului trebuie sa le fi pus de cu seara frimituri de paine sau boabe de grau iar ei le-au descoperit si intr-un exces de marinimie si-au chemat prin mijloace specifice si neamurile si cativa prieteni.

La un moment dat, in amalgamul de la fereastra am putut deosebi figura unei persoane.Un batranel.Nu stiu de ce a fost imaginea la care ma asteptam.Numai batraneii grizonati sunt iubitori de porumbei si le dau mancare?

Zambea…ii mangaia, atat cat ei ii permiteau, si chiar vorbea cu ei.Probabil prezenta lor zgomotoasa in fiecare dimineata pe pervazul lui, era ceea ce lui ii facea o zi mai frumoasa.M-a impresionat legatura invizibila ce-l lega pe batran de vietatile pe care le hranea, cu zambetul be buze…

De mult timp nu mi-am mai bucurat ochii cu astfel de imagini.

15 comentarii »

  1. nu stiu in ce zona stai tu, dar in putine zone mai gasesti porumbei, in cantitati mari. si la mine parca a scazut septelul.

    Comentariu de samurai — August 17, 2007 @ 7:41 am |Răspunde

  2. @samurai, noi de ce nu putem avea in Bucuresti multi, multi, multi porumbei ca-n Viena sau Venetia?

    septelul zici?:))

    Comentariu de Isis — August 17, 2007 @ 8:06 am |Răspunde

  3. nu stiu cati porumbei sunt in viena, dar voi vedea la sfarsitul lui decembrie, anu’ asta. promit sa incerc o numaratoare, si revin cu detalii:-))
    stiu insa cat de muti sunt in roma (pot sa incerc o aproximare, daca vrei).
    probabil ca la noi septelul a fost decimat de foame, zgomot, poluare.

    Comentariu de samurai — August 17, 2007 @ 8:31 am |Răspunde

  4. sa nu disperam ca septelul era chiar numeros.sau o fi avand batranul pile la comandamentul porumbeilor (exista asa ceva?!) daca le dam haleala poate nu mai emigreaza pe la austrieci!

    Comentariu de Isis — August 17, 2007 @ 8:58 am |Răspunde

  5. sau poate ca batranul ii ingrasa pt o ciulama, ceva…se stie ca porumbelelul nu are asa multa carne si deci pentru o ciulama seriasa trebui ceva cantitate!
    te joci cu nevoie de proteina…
    poate asa explicam si numarul din ce in ce mai mic de porumbeli :-))

    Comentariu de samurai — August 17, 2007 @ 9:23 am |Răspunde

  6. adevarul e ca sunt f gustosi…
    hmmm… n-am mai halit o tocanita de porumbel de ani buni…

    Comentariu de dracu — August 17, 2007 @ 11:38 am |Răspunde

  7. offff, uite asa a zburat tenta romantica a acestui post!eu va povestesc despre cat erau de frumosi si ce imagine idilica faceau si voi ii visati pe rotisor sau in ciulama!!!

    Comentariu de Isis — August 17, 2007 @ 12:08 pm |Răspunde

  8. cu un sos alb, sau rosu, si stropit cu un vin alb… nu e tot o imagine idilica? spune tu!

    Comentariu de samurai — August 17, 2007 @ 12:34 pm |Răspunde

  9. :)) esti irecuperabil!

    Comentariu de Isis — August 17, 2007 @ 1:07 pm |Răspunde

  10. mersi! :))

    Comentariu de samurai — August 17, 2007 @ 2:27 pm |Răspunde

  11. 🙂

    Comentariu de blackmetal — August 17, 2007 @ 4:29 pm |Răspunde

  12. by the way, isis…

    porumbeii de fapt sunt niste fiare sangeroase, fara pic de mila. nu stiu cine dracu le-a pus ca simbol al pacii, da lupul ar fi mult mai potrivit decat un porumbel pt asta.

    no joking. am avut porumbei acasa.

    Comentariu de dracu — August 18, 2007 @ 5:44 am |Răspunde

  13. Bai isis, eu zic ca de fapt esti un hermafrodit cu usoare caracteristici feminine, care îsi imagineaza ca ar fi curtezana si restul.

    Comentariu de sanepid — August 21, 2007 @ 8:26 am |Răspunde

  14. Bai sanepid, eu sustin in continuare ca esti un impotent cu basici in palma care nu-si poate permite sa le „duca cu vorba” nici macar pe fetele alea de pe centura.Deh, 5 RON pentru unii reprezinta o suma!

    Comentariu de Isis — August 21, 2007 @ 1:27 pm |Răspunde

  15. Nu e nevoie sa mergi atat de departe cu porumbeii. Si Timisoara e plina de ei😛

    Comentariu de Monica — August 23, 2007 @ 8:43 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

