Isis

Iulie 28, 2007

Vacanta

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 7:03 am

Anul asta la mare e prea cald…Nu iubesc soarele teribil. Prefer sa ma refugiez in bratele brizei si asta doar seara, pentru ca atunci se simte. Nici macar ideea impregnarii ultravioletelor pe piele nu ma incanta. Nu ca nu mi-ar sta bine bronzata ci pentru ca am pielea alba si sunt predispusa la „accidente solare”.

Va scriu de pe o plaja linistita. Nu, nu stau cu laptopul in brate ci cu un smartphone. E mai comod🙂 Si, da, nu sunt atehnica, imi plac lucrurile destepte in materie de tehnologie😛 Cel putin ciudat pentru o femeie, veti gandi voi, reprezentantii sexului masculin! Ei bine, deloc! Veti observa in timp ca Isis e construita dintr-un amalgam de ciudatenii.

Langa mine, se bronzeaza un tip grizonat cu un lantisor gros si de prost gust, atarnat de gat. Probabil ca n-a intrat in apa pana acum de frica sa nu-l inece lantul :))) . Cred ca a adormit. Altfel nu se explica sforaitul subtirel ca de motan castrat, care razbate pana la mine tulburandu-mi activitatea blog-ista.

Partenerul meu ma tot cheama in apa. Stie cat de mult imi place apa… Adevarul e ca as fi in stare sa stau in mare zi lumina. Doar ca eu iubesc marea  atunci cand e agitata. Senzatia pe care mi-o produc valurile cand se izbesc cu putere de tarm este incomparabila cu orice altceva.

Daca marea ar fi fost un barbat cred ca l-as fi adorat.Dar ce spun eu? Cu siguranta i-as fi construit cu mainile goale un templu si m-as fi inchinat lui. E singurul lucru care reuseste sa ma domine, dincolo de gesturi sau de cuvinte.

Iubesc marea, ii iubesc forta, ii iubesc incrancenarea, ii iubesc apa…

Si iubesc furtunile de la marea noastra. Din pacate acum sunt pe malul unei mari prea linistite si lenese. De marea asta nu-mi place. Ii duc dorul celei negre.

Probabil intr-o viata anterioara am fost sirena. Mi-ar placea sa stiu ca am ajutat-o sa-si ia tributul de vieti omenesti doar cantand pe o stanca🙂

Va las, prefer sa ma abandonez pentru cateva zeci de minute apei…

6 comentarii »

  1. have fun….

    Comentariu de monoloage — Iulie 28, 2007 @ 11:14 am |Răspunde

  2. „atehnică”… :))
    hmm, dacă mă gândesc, povestea asta cu marea e foarte romantică, dar, în primul rând, şi foarte comodă. poţi face dragoste cu ea, oricând, fără ca nimeni să ştie, fără ca nimeni să te privească ciudat… e bună marea. promit că am să trec şi eu pe acolo, când se va ivi ocazia. poate chiar anul ăsta!🙂

    Comentariu de blackmetal — Iulie 28, 2007 @ 12:16 pm |Răspunde

  3. Have fun, Isis! Si..ai grija sa nu te.. arzi😛

    Comentariu de roshk — Iulie 28, 2007 @ 1:47 pm |Răspunde

  4. ai fost sirena? de fapt, ce sa ma mai mir. la ce tipete pot scoate femeile cand vor sa ne cretinizeze de cap pe noi, barbatii, presupun ca toate va trageti din treburi din astea cu decibeli multi: sirene, girofaruri, alarme anti-aeriene, motor de avion cu reactie…

    Comentariu de redrufio — Iulie 29, 2007 @ 5:38 pm |Răspunde

  5. scrie! scrie! scrie! scrie!scrie! scrie! scrie! scrie!
    scrie! scrie! scrie! scrie!scrie! scrie! scrie! scrie!
    scrie! scrie! scrie! scrie!scrie! scrie! scrie! scrie!
    scrie! scrie! scrie! scrie!scrie! scrie! scrie! scrie!

    Comentariu de samurai — August 9, 2007 @ 7:59 am |Răspunde

  6. :-))

    Comentariu de samurai — August 9, 2007 @ 7:59 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

