Isis

Iulie 19, 2007

Edited: Celebru cu voia lui :)

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 7:07 am

Sa ne imaginam ca avem un prieten virtual.Cu care din cand in cand schimbam replici pe blogul unuia sau celuilalt.Si care inexplicabil, ne-a devenit drag, desi nici macar nu stim cum arata. Cum ar trebui sa reactionam cand ne dam seama ca, cel mai probabil, fara acordul lui, unul din posturi i-a fost publicat intr-o fituica mioritica?

Simt ca ma enervez…Rau!

Isis e femeie. Acest lucru este fara tagada.Stie treaba asta de cand era mica si mama o imbraca in tot felul de rochite pe care le murdarea cum stia ea mai bine. In legatura cu faptul ca e femeie, cu ceva timp in urma Isis a descoperit ca-i plac mondenitatile, cosmeticele, bijuteriile si alte chestii femeiesti. Pe langa faptul ca la unele intruniri mondene ia parte, Isis savureaza zilnic presa mondena.Toata presa mondena.Asa se face ca astazi, intr-o fituica autohtona (pentru ca Isis e constienta ca astfel de publicatii nu se pot numi ziare), intr-o rubrica dedicata blogurilor, Isis a descoperit stilul scriitoricesc al bunului ei prieten Rufio. Initial s-a bucurat pentru el.Se gandea ca Rufio va fi incantat. Apoi si-a dat subit seama ca Rufio nu cauta neaparat celebritate si ca Rufio scrie pentru un grup restrans de oameni care poseda simtul umorului.Adica un segment al populatiei destul de restrans! 

Se pune intrebarea, si cand vei citi aceste randuri, te rog  sa ma lamuresti: ti-ai dat acordul pentru a-ti fi publicat textul? Ca astia de la fituica se pare ca n-au auzit de notiunea de „drepturi de autor”!

15 comentarii »

  1. Macar au avut bunul simt sa treaca sursa! Ceea ce mi se pare chiar multumitor, venind din partea astora de la 7Plus…
    Iti multumesc pentru ganduri Isis, nu inca n-am vedere de aviator, nici nu speram… Importnt este ca nu mai sunt dependenta de ochelari, desi acum voi fi dependenta de cei de soare, pentru o luna…

    Comentariu de idaho — Iulie 19, 2007 @ 7:35 am |Răspunde

  2. […] multe si nenumarabile calitati, am si o capacitate empatica de invidiat. prin urmare, la revolta curtezanei, careia ii multumesc pentru grija ce mi-o poarta (sunt un monstru si nu merit, draga mea, zau) ma […]

    Pingback de Drepturile de bautor « Urletul poporului — Iulie 19, 2007 @ 8:30 am |Răspunde

  3. multumesc pentru grija, isis. mi-am dat acordul. avand in vedere faptul ca modul MEU de a vedea viata este singurul valid din intreaga istorie a umanitatii, sper sa se intepreteze ca un gest de bunavointa paterna permisiunea de a distribui maselor cateva fragmente din intelepciunea pe care am adunat-o in liceu si gradinita. vezi pe blog la mine o lamurire mai detaliata.

    Comentariu de redrufio — Iulie 19, 2007 @ 8:47 am |Răspunde

  4. @rufio, ok acum m-am mai linistit.nu stiam sigur daca te-au contactat pentru ca exista un precedent in care au publicat texte de pe bloguri fara acordul autorilor.si a iesit cu scantei!se pare ca au invatat ceva din experienta asta, avand in vedere ca acum te-au intrebat.
    ca e al treilea text…nu poate decat sa ma incante si, sa mor de invidie, normal!😛

    cat priveste modul in care arata rufio…(aici as pune o fetisoara de-aia cu dintii ranjiti da’ nu stiu shortcut-ul) da-mi voie sa-ti reamintesc ca asa incognito cum a fost publicarea mutrei lui rufio pe blog, Isis, intr-o sclipire neuronica intamplatoare, te-a identificat, a lasat atunci si un comment, da’ tu ca o bestie ce te afli nu l-ai publicat.deci Isis a mintit in postul de mai sus.Isis stie cum arati🙂 Sac!

    Comentariu de Isis — Iulie 19, 2007 @ 9:31 am |Răspunde

  5. ciudat. pe blogul asta nou nu e nevoie sa iti dau aprobare pentru comentariu, ca apare singur. poate e de la masonii astia, cine stie😦

    Comentariu de redrufio — Iulie 19, 2007 @ 10:56 am |Răspunde

  6. aiurea!e din cauza ca sunt eu fermecatoare si blogul tau nu-mi poate rezista! :))

    Comentariu de Isis — Iulie 19, 2007 @ 11:40 am |Răspunde

  7. Isis, si eu am vazut commentu acela! Era referitor la fotografiile de intai iunie… Groaznica sunt! Si vedere buna si memorie de elefant! >:)

    Comentariu de idaho — Iulie 19, 2007 @ 11:46 am |Răspunde

  8. :)) esti plina de defecte, ce pot sa zic ?!:)))

    Comentariu de Isis — Iulie 19, 2007 @ 11:52 am |Răspunde

  9. Multumesc! Dar nu te opri, te rog!😉

    Comentariu de idaho — Iulie 19, 2007 @ 5:31 pm |Răspunde

  10. Mai nene, ce e asta, clubul ratatilor? La 40 de ani lui Rufio i se mentioneaza blogul într-un articol obscur dintr-o revista gratuita si obscura si parca a realizat mare chestie.

    Comentariu de sanepid — Iulie 19, 2007 @ 6:16 pm |Răspunde

  11. @sanepid, scumpule, nu ma astept de la tine sa intelegi care e valoarea principiului discutat aici. e pentru oameni mari, intelegi?tu ia-ti , te rog, lopatelele si mergi inapoi la castelul tau de nisip ca uite acum ti-l ia apa!

    Comentariu de Isis — Iulie 20, 2007 @ 3:55 am |Răspunde

  12. Da, acum înteleg ce principii subtile sunt aici.

    Hai sa spunem lucrurilor pe nume: era mai putin penibil daca nu se lua cacatul la deznodat.

    Comentariu de sanepid — Iulie 20, 2007 @ 5:44 am |Răspunde

  13. i-ai facut tu nodul asa de strans?

    nu, nu intelegi pentru ca sunt lucruri care depasesc „aptitudinile” tale.

    si da, hai sa spunem lucrurilor pe nume: chiar asa te roade invidia?sau e chestia aia cu cainele care moare de drum lung si „restul” de grija altuia??!!!

    Comentariu de Isis — Iulie 20, 2007 @ 5:51 am |Răspunde

  14. Isis, incep sa cred ca degeaba ne punem la mintea lui… Nu cred ca suntem noi echipate moralmente sa intelegem niste principii atat de esoterice precum cele expuse de sanepid…

    Comentariu de idaho — Iulie 20, 2007 @ 11:12 am |Răspunde

  15. Sanepid,

    desi a trecut un an si nu mai citeste acest comentariu nici sefu’ care e acum in spatele meu, ma simt totusi nevoit sa dau frau liber sentimentelor intelectual-negative ce le nutresc pentru persoana ta. Dar pentru ca nu le-ai intelege, ma limitez doar sa te intreb: Ce ‘reaQ ti-ai ingustat poza aia de la avatar, sa para ca ai burta mai mica? L-). Intr-un cuvant: cocalar.

    Comentariu de Daffy Duck — Iulie 11, 2008 @ 8:02 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

