Isis

Iulie 3, 2007

Europo, sunt cinefila inraita!

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 11:31 am

Ca tot omul informat, nu puteam sa raman in necunostinta de cauza si am vizionat „frumusextea” asta de reclama realizata de reprezentatii U.E cu scopul promovarii filmului european.

Se ridica din aceasta numeroase intrebari:

  1. Pai merge lumea la film in Romania?
  2. Daca, da, unde, ca cinematografele sunt transformate de mult in discoteci si bodegi?
  3. Aaaaa, in Bucuresti? Si la CinemaPro se tin spectatorii de faze de-astea?Ca ma duc si eu…sa-i salut pe „pionieri”, nu de alta!

Va doresc vizionare placuta! Sucul de la dozator si semintele sunt din partea U.E.Sa sufere, ce am pus-o eu sa ne integreze???!!!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

