Isis

Iunie 21, 2007

Pe cale de disparitie

Filed under: Insomnii — by Isis @ 7:50 pm

Din cauza caldurii nu mai pot dormi.Aerul conditionat il tolerez greu.Racesc mult prea repede si mult prea usor si apoi nu ma mai opresc din stranutat.Si inainte de valul asta de canicula dormeam putin.Dar acum am ajuns sa obosesc, sa ma simt fara vlaga si fara chef de viata.

Daca tot nu dorm, stau si omor timpul uitandu-ma pe pereti si gandindu-ma la cate in luna si-n stele.Singurul lucru care-mi tulbura gandurile este respiratia regulata a barbatului gol de langa mine.Intotdeauna altul…

Azi noapte ma gandeam la lucrurile pe cale de disparitie.Ieri asteptam sa trec strada la un semafor.Langa mine doi indragostiti.Se sarutau cu patos, gangureau fericiti de parca atunci se descoperisera.N-am putut sa-mi ascund zambetul, incantata fiind de dragostea lor patimasa.La un moment dat insa ea a ruinat toata imaginea idilica.A cascat.Ia te uita si la asta-veti zice-parca ei nu i s-a intamplat sa caste niciodata in public! O ba da, dragii mei, cum sa nu!Doar ca eu am fost cu suficient de mult bun simt incat sa pun dracului mana la gura.Pustoaica aia, nexam.As fi putut sa jur ca porumbelul i-a deslusit totul pana in stomac.Mi-a provocat o greata imensa.Cum pot unele femei sa uite ca delicatetea e un atu?Unde au disparut manierele si cine a aprobat disparitia lor prematura?Cand ne-am transformat atat de tare, noi oamenii incat a ajuns sa ni se para deplasat ca un barbat ofera scaunul unei femei?

16 comentarii »

  1. Odata cu emanciparea femeilor, ele au inceput sa ceara drepturi egale si sa le refuze pe cele pe care deja le aveau. Astfel, in ziua de azi vei vedea femei care se considera jignite daca un barbat le lasa sa treaca primele, sau le deschide usa, sau le ofera mana sa coboare din autobuz. Nu condamn feminismul, a avut un scop bun. Condamn feministele care au luat-o razna, abuzand de un principiu sanatos.

    Comentariu de idaho — Iunie 21, 2007 @ 8:51 pm |Răspunde

  2. pai tot ce are un inceput are si un sfarsit. cine a aprobat disparitia prematura a manierelor? noi, societatea, de fiecare data cand am inchis ochii in fata PROSTULUI sau cand nu am facut nimic cand am fost deranjati de un derapaj de la COD.
    PS: sper ca nu vrei sa iti faci un ONG si sa promovezi codul bunelor maniere. Deja se ocupa altii.🙂

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 21, 2007 @ 9:01 pm |Răspunde

  3. it’s called feminism. and it is a sign of progress😀

    Comentariu de redrufio — Iunie 21, 2007 @ 9:32 pm |Răspunde

  4. no Isis, cascatu e acceptabil..

    da sa vezi ce nasol e cand se bese (basheshte??).
    si nu stiu cum naiba se face, ca parca alea de femeie put muuuult mai nasol……

    p.s. daca ti se pare prea porcos, sterge-l. da-i adevarat🙂

    Comentariu de dracu — Iunie 21, 2007 @ 9:43 pm |Răspunde

  5. @idaho, mi-e scarba rau de ultrafeministe.parca din cand in cand se mai simte nevoia de a lasa barbatul sa fie si el „cocos”!
    @cualtiochi, care societate?din cine e compusa ea si pe mine de ce nu m-a intrebat nimeni cand „societatea” asta a decis ca e frumos sa casti fara sa pui mana la gura.am drept de veto si vreau sa mi-l exercit!
    @pe dracu, rufio!it’s called stupidity! and its harmful!
    @drace, cenzura nu foloseste la nimic.realitatea, cu toata mizeria ei, este totusi realitate.dar am totusi o curiozitate: tu ai stat sa si mirosi?:))))))masochistule!

    Comentariu de Isis — Iunie 22, 2007 @ 5:51 am |Răspunde

  6. Isis, nu-s din ala cu scato si alte d-astea. da nu aveam incotro.. ca eram in spatiu inchis, si era noapte. am iesit pana la urma la o tigara, ca altfel muream asfixiat. si bineinteles ca EA dormea ca un ingerash. a stinky one. :))

    Comentariu de dracu — Iunie 22, 2007 @ 6:17 am |Răspunde

  7. Isis sunt cu totul de acord cu tine. Insa exista. Dorinta de emancipare, e ok, in limite. Dar nu vreau sa-i vad facand copii, asa cum nu vreau sa ma vad batandu-ma prin baruri (ok, odata as face-o sa vad cum..). Oricum, femeile si barbatii sunt doua specii diferite. Nu poti pune semnul egal intre ei. Asa cum nu poti pune semnul egal intre Yin si Yang.

    Comentariu de idaho — Iunie 22, 2007 @ 6:34 am |Răspunde

  8. auzi, tu sigur esti femeie? sau esti barbat si faci misto de sentimentele programatorilor pe net? ha? HA?

    Comentariu de rufio — Iunie 22, 2007 @ 6:36 am |Răspunde

  9. Nu. Sunt mic, pletos, paros si put. Asa e bine? Te simti mai putin amenintat?

    Comentariu de idaho — Iunie 22, 2007 @ 9:39 am |Răspunde

  10. @idaho, cred ca vorbea cu mine…:))) sa ne clarifice el misterul!

    Comentariu de Isis — Iunie 22, 2007 @ 10:35 am |Răspunde

  11. Isis, asta stiam! Insa imi provoaca o placere nebuna sa ma bag in seama… Cred ca asta denota faptul ca nu am incredere in mine…

    Comentariu de idaho — Iunie 22, 2007 @ 10:57 am |Răspunde

  12. sau doar faptul ca esti extrovertita.ceea ce nu-i in mod necesar un lucru rau…

    Comentariu de Isis — Iunie 22, 2007 @ 11:43 am |Răspunde

  13. Cu siguranta nu! Mersi de compliment!

    Comentariu de idaho — Iunie 22, 2007 @ 12:14 pm |Răspunde

  14. aha, va coalizati fetele contra baietilor. bravos. frumos va sta ! lasa ca ma razbun io. o sa vedeti.

    Comentariu de redrufio — Iunie 22, 2007 @ 2:44 pm |Răspunde

  15. yeah…. drept de veto. fix pix. totul se hotaraste in culise🙂

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 22, 2007 @ 8:27 pm |Răspunde

  16. Tulai, Domnie, da’ io ma speriai ca te miri ce flatulatie facuse d-ra, ghe te-ai ingretzoshat!

    Cascatu’ e kiar OK, mai ales ca suna inviting: „Sunt obo’, nu merem sa facem nanitza amandoi?”

    Comentariu de Groparu — Iunie 22, 2007 @ 10:35 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

