Isis

Iunie 14, 2007

Chin perpetuu

Filed under: Trairi aparte,Uncategorized — by Isis @ 11:44 am

M-au apucat furiile cand am vazut ca o prostuta scria pe undeva pe un forum ca femeile frumoase beneficiaza de toate avantajele din lume.Nici macar nu realizeaza e ghinion ai cand te nasti cu niste trasaturi pe care societatea le califica, dintr-un motiv sau altul, subiectiv sau nu, ca fiind splendide.

De cand ma stiu, inca din frageda pruncie, faptul ca arat intr-un fel sau altul mi-a adus numai neajunsuri. In clasa a IX a  facusem o adevarata obsesie de a ajunge la marimea 0, pentru ca toata lumea imi spunea, dand intelegatoare din cap:”Te-ai cam rotunjit scumpo! Pentru o fata frumoasa ca tine, asta chiar nu e bine!”.Am rabdat de foame ca un caine, am ajuns de curgeau lucrurile de pe mine si intr-un final am fost diagnosticata cu inceput de anorexie.

De cand ma stiu petrec ore in salaoanele de frumusete.M-a obsedat intotdeauna perfectiunea si am avut o placere aproape de exaltare sa vad ca fiecare suvita este la locul ei, fiecare cuta a fustei este dreapta iar linia lasata in urma de dermatograf este perfecta.

Da, de cand ma stiu am fost obsedata de perfectiune si de frumusete. Si intr-o zi, brusc , m-am trezit! Cine decide standarde in frumusete?Designerii, artistii? Hmmm…eu zic ca putem observa frumusetea celolalti fara ca ochiul sa fie ajutat de artificiile inselatoare are instrumentelor de infrumusetare.

Simite-te frumoasa si atunci chiar vei fi frumoasa! Pana si cei mai fixisti oameni sufera schimbari. In ziua in care mi-am dat seama ca frumusetea unei femei nu consta in farduri, haine, bijuterii si tratamente cosmetice si nici in standarde sociale fabricate pe sezoane la Milanao, atunci am invatat sa ma iubesc pe mine.

Iar eu, eu cea reala imi sunt brusc mult mai simpatica! Pacat doar ca au trecut ani intregi de suferinta si de negare. Pacat ca am refuzat sa ma inteleg.

Acum mai credeti ca femeile frumoase sunt cele mai avantajate?

25 comentarii »

  1. evident. cine naiba se uita la urate?🙂

    o colega din liceu se consola in felul urmator: „si ce, mie mama mi-a spus ca important e caracterul…”

    yeah, right! ca parca noi footem caractere

    ps: stiu, sunt un porc misogin si insensibil.

    Comentariu de rufio — Iunie 15, 2007 @ 9:56 am |Răspunde

  2. nu, esti doar bestie si atat! :))

    Comentariu de Isis — Iunie 15, 2007 @ 10:23 am |Răspunde

  3. „Acum mai credeti ca femeile frumoase sunt cele mai avantajate?”

    Da, sunt convinsa.

    „Simite-te frumoasa si atunci chiar vei fi frumoasa!”
    Mi-ai adus aminte de scurta discutie purtata azi in lift cu o colega. Mi-a spus ca in loc sa ia masina, alearga pana acasa, ca sa mai slabeasca. De ce, am intrebat-o. Si a raspuns simplu: pai am colege atat de hot si vreau sa fiu si eu ca ele. Ce mi-a mai ramas de spus decat un formal „si tu esti hot”, sa o fac sa se simta mai bine cu ea.

    Comentariu de exploziesolara — Iunie 15, 2007 @ 8:43 pm |Răspunde

  4. @exploziesolara, depinde din ce unghi privesti lucrurile.eu am ajuns la concluzia ca frumusetea chiar nu merita sacrificiul

    Comentariu de Isis — Iunie 16, 2007 @ 2:27 pm |Răspunde

  5. Nuuu, nu ma gandeam la sacrificiul pentru frumusete, ci la frumusetea spontana, ne-fabricata.

    Comentariu de exploziesolara — Iunie 16, 2007 @ 3:53 pm |Răspunde

  6. mah, io de exemplu chiar nu fac poze la frumusetea sufletului. pe cuvant.

    da’ un cur fain e alta treaba..

    🙂

    Comentariu de dracu — Iunie 17, 2007 @ 2:57 pm |Răspunde

  7. eh, @drace, oare de ce nu ma surprinde?
    MEN!!!! :))))))

    Comentariu de Isis — Iunie 17, 2007 @ 7:50 pm |Răspunde

  8. daca femeia nu este frumoasa de la natura mai bine ar invata sa fie.🙂 nu pot decat sa subscriu si eu la infamiile lui dracu. pt femeile „frumoase pe inauntru” barbatul este un lux, de fapt chestia aia care … „yeah baby…. rock my world”

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 18, 2007 @ 9:43 am |Răspunde

  9. damn, @cualtiochi, you are so man like!oh, sorry, you are a man!that explains everything!

    Comentariu de Isis — Iunie 18, 2007 @ 11:05 am |Răspunde

  10. Depinde cum pui problema. Din ce punct de vedere privim situatia. Imi pare rau ca sunt obligata sa recunosc, insa exista unele proaste pe care doar frumusetea le salveaza. De ce spun asta? Frumusetea este singura lor salvare! Sunt proaste, nu pot face o cariera, nu pot castiga bani. Si atunci gasesc un binefacator. Pentru astea frumusetea este scaparea. Acum sincer vorbind, daca fatuca are doua grame de materie cenusie, poate sa fie si Muma Padurii ca tot reuseste sa manance, sa se intretina. Dar cu blondele cum ramane? Cand zic blonde ma refer la acelea care nu au in cap decat un vid dureros, dureros pentru ca mai au si ele migrene.
    Frumusetea, nu este numai obsesia barbatilor, este mai ales obsesia femeilor. Este spiritul de competitie pe care barbatii si-l manifesta la toaleta masurandu-se intre ei. Iar femeile facand comparatii intre busturi, talii, lungime a picioarelor. De fapt suntem atat de superficiali, incat am sa ma opresc, fiindca incep sa ma simt frustrata.
    Cat despre stimabilii domni, care au comentat, nu le pot comunica decat atat: Bah, ati uitat ca exista si barbati urati???

    Comentariu de idaho — Iunie 19, 2007 @ 9:37 am |Răspunde

  11. dom’le…. barbatul trebuie sa fie un pic mai frumos decat dracu’ . :)) oricum nu ne complexam daca avem nasul mare sau burta. asa ca … si daca suntem urati ce? oricum vom gasi pe una.

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 19, 2007 @ 1:49 pm |Răspunde

  12. idaho,
    barbatii se impart in 3 categorii:

    1. f frumosi (0.0001%)
    2. urati cu spume (aaahhhh 10%???)
    3. barbati, pur si simplu. nici frumosi, nici urati. (restu%).

    avantaj noi😀

    Comentariu de dracu — Iunie 19, 2007 @ 7:35 pm |Răspunde

  13. nu am uitat, normal. si ai dreptate, pe unii oameni frumusetea ii salveaza. uite, eu, de exemplu. pana apuc sa vorbesc, toata lumea se uita cu simpatie la mine, ca am privire de caine inteligent si profil de fotomodel. dupa ce zic ceva, acolo, se schimba toti la fata de parca ar fi mancat lamaie. nu stiu de ce. si pe urma trebuie sa zambesc frumos si sa stau cuminte ca sa ma simpatizeze iar, ca daca mai zic ceva de obicei se face gol in jurul meu si lumea pleaca la cafea. oamenii sunt ciudati, sa mor io.

    Comentariu de redrufio — Iunie 19, 2007 @ 10:03 pm |Răspunde

  14. Interesant ce spui tu aici… chiar daca eu cred ca ceea ce numesti tu dorinta de perfectiune e ceva bun pentru un om. Si ma refer nu atat la imbunatatirea raporturilor lui cu ceilalti, cat la faptul ca el va incepe sa se simta mai bine. Cel putin asta s-a intamplat in cazul meu.

    Comentariu de Catalin — Iunie 19, 2007 @ 11:40 pm |Răspunde

  15. @cualtiochi: sunteti complexati si voi… uita-te in jur, imi vei da dreptate

    @dracule, vezi ca majoritatea-s mai frumosi cu un un minut decat tine. Cat despre avantajul ala… La fel e si cu femeile, dar sunteti atat de superficiali incat nu vedeti decat extremele…

    @rufio, taci! si zambeste…

    @catalin, inteleg dorinta de perfectiune. Nu inteleg exagerarea. Tragic mi se pare ca te raportezi la parerea celorlalti… Deci valoarea ta ca persoana este data de ceilalti. Asta mi se pare o chestie dramatica. Sincer, imi pare rau pentru tine.

    Comentariu de idaho — Iunie 20, 2007 @ 12:53 pm |Răspunde

  16. idaho>🙂

    Comentariu de redrufio — Iunie 20, 2007 @ 3:24 pm |Răspunde

  17. Idaho, pt mine nu mai conteaza cat de frumos sunt, ca-s insurat deja. io numa trag cu ochiu la altele acuma🙂 mai mult n-am voie😀

    Comentariu de dracu — Iunie 20, 2007 @ 6:05 pm |Răspunde

  18. @idaho barbati, barbati … e plina lumea de pansati :))
    pai idaho or fi da eu nu-s asa ca nu se pune. da’ cu catalin ce avusi?
    suntem superficiali? pai si de ce va maritati cu noi?

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 20, 2007 @ 8:32 pm |Răspunde

  19. da, sunt avantajate pentru ca lumea care nu le cunoaste inca tinde sa vrea sa le cunoasca si sa le simpatizeze. si pentru ca toti sunt mai amabili cu o persoana frumoasa si statistic tind sa-i aprecieze calitatile mai mult decat uneia urate, pentru ca le asociaza o imagine placuta. asa ca oamenii sunt si mai indulgenti cu o persoana frumoasa, in general.

    nu, nu sunt avantajate pentru ca alte femei se simt amenintate in preajma lor, le invidiaza si in general vor sa le puna intr-o lumina proasta. atmosfera de genu in anturaje in care sunt alte femei e nasoala. plus ca, din cauza de invidii nici nu prea au vreodata prietene adevarate sau amici dezinteresati. asta-i viata.

    ce experiente ai relatat tu acolo cred ca sunt comune in devenirea oricarei femei, dar alea care nu prea au sanse sa se apropie de standardul de frumusete local fac eforturi mai deznadajduite sau renunta mai repede sa incerce.

    oricum, frumusetea e relativa si, in ziua de azi, suplinita cu succes de un stilist, iar perfectiunea nu exista. cat despre dragoste, probabil exista un cineva pentru fiecare.

    Comentariu de tricha — Iunie 21, 2007 @ 12:29 am |Răspunde

  20. eh, dragii mei, dar ce agitatie pe aici!
    @cualtiochi, surprind cumva o tonalitate usor misogina la tine?

    @drace, barbatul trebuie sa fie putin mai frumos ca dracu-zic batranii!iar esti in dezavantaj!!!

    @redrufio, remediul sta in launtrul tau!scuipa-i dom’le odata, ca sa nu mai faca figuri la tine!socializeaza si tu putin!succesul metodei e garantat.

    @tricha, eu as zice ca stilistul ala nu poate face mare lucru daca frumusetea nu-i nativa.uita-te la oana zavoranu!

    Comentariu de Isis — Iunie 21, 2007 @ 2:58 pm |Răspunde

  21. @ cualtiochi, fiindca si femeile sunt superficiale. Iar alea care nu sunt, nu va pot impusca fiinca intra-n puscarie… Nu am nimic cu catalin. Insa modul in care a pus problema mi s-a parut…. Nu mi-a placut. Tocmai fiindca am un feeling ca el se subapreciaza si fiindca niciodata nu trebuie sa TE judeci raportandu-te la valorile ALTORA. Secretul este sa iti cunosti valoarea, folosind propria scara de valori.
    @tricha, dar absolut orice moneda are doua fete. Insa nu ai remarcat ca cei foarte frumosi sunt superficiali, invidiosi, petty.

    Comentariu de idaho — Iunie 21, 2007 @ 4:15 pm |Răspunde

  22. ei, sa nu exageram, ca aia e frumoasa. in felu ei, de bruneta tuciurie, tiganca salbatica. si vulgara ca asa e ea, n-are ce-si face, da urata nu e. daca o vezi intr-o poza reusita sau pe strada, inainte sa deschida gura, te socheaza vulgaritatea si stridenta, da n-o consideri urata.

    nu poti sa le compari pe zeta jones cu b. bardot sau pe cameron diaz cu anjelina jolie. cam la fiecare „tip” uman exista „frumuseti”. subiectiv si relativ, asta e. normal ca tinzi sa le admiri si sa le apreciezi numa pe alea cu care ai vrea sa semeni. de exemplu, mie nu-mi place diaz, dar o aodr pe jolie. nu ma impresioneaza andreea raicu, da unii se uita la ea ca la Dumnezeu. cam asta realizezi cand te izbeste inutilitatea de a tinde la un standard. frumusetea e unica si pentru tine, si pentru aia care o vad in tine si pentru aia care n-o vad in tine. totul e sa o vezi tu.
    iar frumoasa la „modu general” e aia care e considerata deosebita de o mare varietate de ochi si gusturi.

    Comentariu de tricha — Iunie 21, 2007 @ 7:34 pm |Răspunde

  23. @idaho, esti mult prea radicala.nu uita ca ei sunt niste copii eterni.

    @tricha, degustibus non disputandum.mie querida mi se pare disgratioasa.cu stilist.imi imaginez cum o fi fara.bietul pepe…
    n-a spus nimeni ca frumusetea e reprezentata printr-un sablon.ideal este sa fi capabil sa descoperi cat mai multe variatii ale frumusetii!

    Comentariu de Isis — Iunie 21, 2007 @ 7:54 pm |Răspunde

  24. nu sunt misogin. imi plac femeile. iubesc femeile. totul era o gluma. nu am nica cu nimeni si nimeni nu are nica cu mine. so… sunt un pacifist😀

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 21, 2007 @ 8:55 pm |Răspunde

  25. Isis> sa nu-mi zici acu ca pepe ti se pare frumos :))

    Comentariu de tricha — Iunie 22, 2007 @ 3:05 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

