Isis

Iunie 7, 2007

Declin

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 7:16 pm

N-am mai scris de mult. N-am gasit dispozitia necesara pentru a scrie. Probabil ca n-am simtit fiorul specific ce ma cuprinde de fiecare data cand incep sa-mi astern gandurile. Ma pierd incet in propria-mi fiinta…

Toata saptamana n-am gasit nimic sa-mi spun. N-am vrut sa comunic cu mine sau cu cei din jurul meu. N-am gasit in mine resursele care sa ma faca sa apas ritmic tastele ce dau viata gandurilor…

Nu mi-au placut zilele trecute la fel cum nu-mi place ziua de maine. Nu ma reprezinta si nu gasesc energia necesara de a-mi recapata zambetul. N-am niciun motiv sa fiu trista. Poate doar acela ca sunt eu…

Cum poti sa te impaci cu tine insati atunci cand simti ca diferentele ce te despart de propriul eu sunt inreconciliabile?

Nu ma atrage nimic din clipele care se scurg in ultimul timp, in ultimele zile. Raman indiferenta la zambetele de indragostit ale barbatului ce ma viziteaza rosind si tinand stangaci cu degetele stranse un buchet de trandafiri cumparati la un pret exorbitant din coltul strazii…Raman indiferenta la privirea pustiului de la etajul sapte care saliveaza de cate ori ne intalnim accidental in lift…Raman indiferenta la atitudinea iscoditoare a pensionarelor din parculetul din fata blocului.

 Mi-e indiferent daca maine va mai exista o zi. Sunt obosita de mine si de tot ce ma inconjoara…!

13 comentarii »

  1. nu-i nimic, si maine e o zi, si maine se poate bea si se poate face haz de necaz. facem un broodwar in weekend?

    Comentariu de rufio — Iunie 8, 2007 @ 11:03 am |Răspunde

  2. @rufio, la durerea de cap pe care o am in momentul asta, cred ca as fi in stare sa ma bat singura si la solitaire

    Comentariu de Isis — Iunie 8, 2007 @ 1:47 pm |Răspunde

  3. aham… da… subtil… am fost refuzat…😦

    ps: ti-e fricaaaa….😀

    Comentariu de rufio — Iunie 8, 2007 @ 2:28 pm |Răspunde

  4. toate trec.
    e doar o problema de timp😦

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 8, 2007 @ 6:03 pm |Răspunde

  5. @rufio, intr-o zi am sa-ti dau o bataie la un joc de strategie, de ai sa plangi doua zile de ciuda ca te-a batut o fata…:P

    @cualtiochi, mi-as dori sa fie atat de usor

    Comentariu de Isis — Iunie 8, 2007 @ 6:54 pm |Răspunde

  6. nu am spus ca e usor.
    e o problema de timp. pacat ca lucrurile bune se intampla … prea tarziu uneori. chiar as fi bucuros sa nu fie si cazul tau.

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 8, 2007 @ 8:14 pm |Răspunde

  7. unde? ce? strategie?
    care se baga la un RA? Yuri’s Revenge ceva? in tineretele mele, rupeam… da acu s-a dus plii gasca..😦

    @cualtiochi
    sigur ca toate trec, si e doar o problema de timp😀. mai ales cand shezi cu flori pe piept, si iti canta la ureche hiturile „un’te duci tu leeeeaaaanooooooo!!!! un’te te duci tu gicuuuuleeee!!!” chiar nu te ma deranjeaza nimic…

    Comentariu de dracu — Iunie 8, 2007 @ 8:18 pm |Răspunde

  8. @drace, vrei si tu sa plangi cu @rufio?va bat de va sting,asa ca sa va demonstrez ca se poate.ne vom duela insa intr-un joc serios:AOE

    @ cualtiochi cand s-a nascut blogusorul asta nou?

    Comentariu de Isis — Iunie 9, 2007 @ 5:58 am |Răspunde

  9. aoe is so… passe (cu e cu accent, deci), ca sa zic asa. hai la un starcraft, ca ala e mama lor. sau la un sah, care va stiti campioni😀

    drace> ala cu leana nu e asa misto. hit adevarat e ala cu „vesniicaaaa poomeeniireee… la loc cu verdeata, unde nu e durere, nici suspin, nici intristare…”

    Comentariu de redrufio — Iunie 9, 2007 @ 7:03 pm |Răspunde

  10. isis cred ca pot sa mai scriu cate ceva.
    drace si daca te dezgroapa peste cateva sute de ani niste arheologi si ajungi intr-un muzeu? te-ar deranja?

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 10, 2007 @ 8:02 pm |Răspunde

  11. redrufio cand spuneai “vesnica pomenire….etc, etc”
    la asta te gandeai si tu?

    Comentariu de cualtiochi — Iunie 10, 2007 @ 8:24 pm |Răspunde

  12. cam la asa ceva, dar cu putin mai mult secs

    Comentariu de redrufio — Iunie 11, 2007 @ 11:20 am |Răspunde

  13. sa ajung in muzeu??? ce dracu, doar nu-s dinozaur…
    da, m-ar deranja. mai ales sa ma puna in blana goala, ca-s rusinos din fire😀

    Comentariu de dracu — Iunie 18, 2007 @ 10:57 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

