Isis

Mai 30, 2007

Glossul cu sonerie

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 5:50 am

Ascundeti copiii, ardeti recoletele, otraviti fantanile si ascundeti rafturile cu produse Gima! Isis infractoarea tocmai a intrat in pretiosul vostru supermarket de cacat! Da, asa ar trebui sa scrie pe frontispiciul supermarketului in cauza, in loc de reclama la cardul cu avantaje .

Ieri mi s-a intamplat cea mai penibila faza din viata mea, pe care n-o doresc nici dusmanilor pentru simplu motiv ca am fost intruchiparea perfecta a zicalei „…si cu banii luati!”

Intru ca de obicei in magazinul respectiv, cetatean onorabil, doar cu geanta pe umar, insfac cosul si ma duc tinta spre produsele care imi trebuiau. Le pun in cos , cred ca erau vreo trei, da’ n-a fost Andreea Pana pe faza sa mi le contabilizeze cu telefonul si sa le dea pe la antene ca stire de senzatie. Merg frumos la casa, pun toate produsele pe banda, intind cardul si dau sa trec dincolo de zona de securitate. In momentul ala s-a declansat si urlatoarea! Si suna, si suna. Casiera s-a uitat chioras la mine. Am inceput sa ma gandesc: ma, ce dracu’ am in geanta? In momentul ala se apropie si-un burticos de gardian si-mi spune aproape cu placere: „terminati de platit cumparaturile la casa si apoi imi aratati ce aveti in geanta!” „Super-ma gandesc eu-acu’ imi zice ca am furat guma sau tigarile!” Dar ambele erau desfacute si se consumase din ele. Daca nu fumam cumva pe ascuns printre rafturi si daca nu faceam baloane in raionul de bacanie, orice dobitoc si-ar fi dat seama ca le am din alta parte. Am scos portofelul  si-i intind „prietenoasa” geanta. El, zambind complice: „A, nu, terminati intai cumparaturile!”. „Sa le termine ma-ta!”-m-am gandit in momentul ala. Am aruncat banii nervoasa catre casiera scarboasa , am pus totul in sacosa si m-am dus la matahala. „Scoateti produsele cosmetice din geanta, va rog!”. (Fir-ai al dracu cu cosmeticele tale in brate!). „Nu cred ca am foarte multe dar, ma rog!”-am spus pastrandu-mi calmul. Primul produs pe care l-am nimerit cu mana, prin varza organizata din geanta mea, a fost glossul. I-l intind .Sticluta se vedea ca-i folosita. Avea scrisul sters dar, din pacate, avea  codul de bare de pe abtipild inca acolo. Ia zambitor glossul si-l trece prin „poarta raiului”. Magaoaia se pune pe urlat. El, foarte calm ia geanta si o trece prin dreptul senzorului. Nexam! O mai trece o data. Nope! Imi da geanta inapoi si incepe preocupat sa jumuleasca abtipildul de pe gloss. Multumit il arunca si trece sticluta pe la senzor. Nimic.I mi intinde foarte fericit sticluta si cu un aer tamp imi spune surazand: „Ne scuzati!” (Sa te scuze ma-ta ca pe mine m-ai facut de cacat nevinovata!). „Mda”-am mormait si am iesit val vartej din magazin.

Daca vreti senzatii tari si adrenalina, mergeti in Gima. Va imprumut eu glossul meu!

4 comentarii »

  1. trist.
    am observat ca sunt multe magazine pline de asa zisi ochi ageri. asta in timp ce din 3 case merge una. si e coada. probabil din lipsa de personal. sau din lipsa de bun simt?

    Comentariu de samurai — Iulie 25, 2007 @ 9:29 am |Răspunde

  2. Desi nu comentez articole vechi, Isis, cred ca te-am luat!
    Eram intr-un hipermarket, in jeans si cu un hanorac de imprumut care-mi ajungea pe undeva pe la ghenunchi, mobilu-n buzunaru’ de la jeans. Pe undeva pe la vreu raion, suna mobelu, scot mobelu, vorbesc, bag mobelu-napoi in buzunar. Subliniez, arata ca si cum as baga ceva pe sub haine… Ajung la casa, platesc dau sa ies din magazin, vin doi handralai si o handraloiaca sa ma „perchezitioneze”. Dracii i-au luat, dar m-am inrosit de jena…

    Comentariu de idaho — Iulie 25, 2007 @ 9:04 pm |Răspunde

  3. am patit-o si eu in Bucuresti, in MediaGalaxy din BricoStore.. eu am trecut cu bine de poarta dar pe frate-meu l-a sunat.. n-o sa ma credeti ce suna! CASHCAVALUL luat din Cora.. da, pe cuvant! l-a pus sa deschida ghiozdanul, a luat produsele unul cate unul si le-a verificat.. pt mine era luat, dar n-aveam unde-l cara asa ca s-a facut el de bafta.. n-am injurat in viata mea dar asa-mi venea sa-i zic una matahalei negre.. eu ii inteleg si pe ei ca-s multi panacotari si ca au un salar de ***t din care nu pot acoperi furturile, dar ia-ti, ma, scula k lumea.. in afara de ce nu se intampla (asa des) de-astea?!
    PS poarta era romaneasca, instalata de UTI grup.. le-am vazut si in Domo, aviz amatorilor!

    Comentariu de E-nigma — Iulie 29, 2007 @ 10:54 am |Răspunde

  4. A, stai ca imi amintesc ca si in Franta am patit o faza din asta, cam in genul lui (private)idaho: am intrat cu ghiozdanul in magazin (Match) si, la iesire, negrul m-a pus sa-l prezint, noroc ca n-aveam decat CDuri si foi scrise..

    Comentariu de E-nigma — Iulie 29, 2007 @ 10:58 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

