Isis

Mai 29, 2007

Deceptii

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 7:15 am

M-am intristat brusc.Lumea s-a micsorat dintr-o data si cand spun asta nu ma refer la dimensiuni ci la ‘micimea ” ei in general. M-am intristat dintr-o data fiindca tot dintr-o data am constat ca barbatilor le place sa amane la nesfarsit lucrurile. Aici nu e vorba despre lucruri marcante pentru existenta. Nu este vorba despre o decizie pe care o iei acum si-ti va marca intregul univers pe o perioada nedeterminata. Aici este vorba doar despre o vacanta, o vacanta pe care o astept de mult si pe care nu pot sa mi-o planific pentru ca barbatul cu care vreau s-o petrec imi spune ca mai avem tot timpul din lume. Poate mergem in iulie, poate in august…poate la sf.Asteapta!

Cum e posibil asa ceva? Chiar si pentru o vacanta va invartiti sapte ore in jurul cozii? Unde dracului va e spiritul de aventura? E plecat cu sorcova?

Cred ca pana la urma imi bag piciorul! Imi cumpar biletele si daca imi spune si atunci ca nu vrea sa mearga il ofer pe al doilea la licitatie. Pana la urma ce conteaza cum se numeste barbatul cu care merg daca in speta e tot barbat?

Nu inteleg…Inteleg ca va coditi cand e vorba de decizii majore aka copii, nevasta, animal de companie, rastignirea soacrei, amanta…dar sa stai atat ca sa te hotarasti cand vrei sa pleci in vacanta…e peste puterile mele de intelegere. E peste gradul meu de toleranta!

De unde vine nehotararea asta? Care-s cauzele ei? Si cum dracu de jucati atat de bine teatru pozand pentru perioade bune in barbatul perfect?

Destul!O sa ma gandesc la asta maine…si maine e o zi!

10 comentarii »

  1. isis, nu stiu f bine situatia, da pot fi si cauze obiective: nevasta, business, posibilitatea de a-ti lua sau nu concediu cand vrea muschiul tau etc…

    daca e vorba de fitze, atunci inseamna ca e prea sigur de tine. greseala ta.🙂 adu-i aminte ca ai putea sa te duci cu altcineva daca el n-are chef/timp. s-ar putea sa reactioneze rapid. daca nu reactioneaza, io zic sa scoti de pe acum biletul la licitatie….🙂

    Comentariu de dracu — Mai 29, 2007 @ 9:48 am |Răspunde

  2. uffff, drace, chiar nu mai stiu ce sa cred.nu ar trebui sa fim siguri de nimic pe lumea asta, nu crezi?pacat ca isi va da seama ca greseste cand deja va fi prea tarziu…

    Comentariu de Isis — Mai 29, 2007 @ 11:52 am |Răspunde

  3. da-i un sut in coae si ia-ma pe mine in vacanta, in locul lui. sau ii dau eu, cum preferi. important e sa ma iei in vacanta, ca nu mai vreau la servici.

    Comentariu de rufio — Mai 29, 2007 @ 12:04 pm |Răspunde

  4. adjudecat, rufio!unde mergem?:))
    cat despre sutul ala, te las pe tine ca eu sunt o delicata!

    Comentariu de Isis — Mai 29, 2007 @ 12:38 pm |Răspunde

  5. mergem in italia, la venetia, sa ne dam cu barca pe canale si sa mancam inghetata italiana in timp ce stam pe treptele unui palat plin de igrasie. sau in atena, in cartierul vechi, cu vin si lumanari pe masa, romantisme, chestii… sau in sudul frantei, la flori de portocal si pate de gasca. ce zici, te bagi?

    Comentariu de rufio — Mai 29, 2007 @ 1:42 pm |Răspunde

  6. nu-i bine in italia ca sunt satula de ea.grecia imi surade insa, faza cu romantismele starnitoare de greturi, imi surade si mai tare.pe urma scriem in coproductie un scenariu pentru o telenovea, o vindem la fraierii de la acasa tv pe bani grei si noi plecam la plimbare prin lume si ne mai intoarcem peste 20 de ani cand vom fi mari.

    Comentariu de Isis — Mai 29, 2007 @ 1:48 pm |Răspunde

  7. nu mergem in italia?😦

    vreau la venetia, la porumbei si la barci. ok, fie, hai in atena. dar data viitoare mergem unde vreau eu.

    Comentariu de rufio — Mai 29, 2007 @ 2:36 pm |Răspunde

  8. mmmm…bine.data viitoare mergem unde vrei tu!da’ sa ma intrebi si pe mine inainte unde vrei sa mergi, da?:))sa-ti dau un sfat, nu de-alta!

    ps.sa stii ca la venetia gagicile alea din secolul XV nu mai sunt.cred ca s-au pensionat.si-n plus la ce ti-ar trebui?tu n-ai auzit ca erau toate vrajitoare? la cartea despre inchizitie asa zice!

    Comentariu de Isis — Mai 29, 2007 @ 6:58 pm |Răspunde

  9. da ce, crezi ca eu dupa neepilatele alea vreau sa alerg? la cati purici si ciuperci aveau pe ele, cred ca as ramane impotent zece ani daca s-ar apropia vreuna de mine. bine ca le-a ars inchizitia, uratele naibii.

    Comentariu de rufio — Mai 29, 2007 @ 8:08 pm |Răspunde

  10. eu as propune tot Franta, dar in Alpi.. n-ati vazut asa frumusete decat in Elvetia, unde sunt duble preturile la aceeasi munti.. pana atunci, pt a va alimenta visurile, iata:
    http://alpinet.org/main/foto/showfoto_ro_t_couvercle_item_60213_vot_0_savepos_1_position_7.html

    Comentariu de E-nigma — Iulie 29, 2007 @ 11:04 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

