Isis

Mai 25, 2007

Despre vise erotice

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 6:40 am

Aseara, citeam in timp ce lancezeam in cada, o porcarie de revista. Gasisem acolo un articol care mi-a provocat curiozitatea. O chestie despre visele erotice si cum se impart ele in trei categorii, una mai ciudata ca alta si una mai inventata ca alta. Nu stiu pe ce-si bazase duduia respectiva documentarea cand scrisese articolul  cert este ca era plin de bazaconii. M-am amuzat copios timp de vreo cinci minute, cat a durat sa-l citesc. Am uitat sa mentionez ca era un articol lung, cat o zi de post!Pe cat de lung, pe atat de aberant si stintiifico-fantastic. Articolul era cu atat mai interesant cu cat dupa ce-l citeai uitai tot ce contine :)).

Asa s-a intamplat si in cazul meu, lucru pentru care va cer insistent sa nu ma intrebati de cate feluri sunt visele erotice pentru ca oricum nu mai stiu. Ce-mi amintesc din el este ca incerca, prin metode parapsihologice, sa interpreteze ce viseaza omul, cand viseaza el erotic asa,  nefiind important daca visul e sau nu umed.

Azi dimineata m-am trezit bulversata si nervoasa foc. Am visat toata noaptea ca mancam pasca. Da, pasca, prajitura aia traditionala care se face de Paste, cu branza si o gramada de aluat. Toata noaptea am fost suparata pe mine fiindca mancasem, deoarece o singura felie e plina de kalorii iar eu mancasem o jumatate din toata pasca. Un dezastru total, ce mai!

Intrebarea mea, retorica cel mai probabil, este: poate doamna jurnalista, prin capacitatile ei paranormale sa interpreteze visul asta erotic, cu mine si cu pasca?

Ps.N-a fost unul umed!

21 comentarii »

  1. dar e foarte simplu….

    branza frecata cu oo🙂 se introduce in aluat. nu stiu daca ritmic, sau mai si scoti, mai bagi iarasi, iar mai scoti. ma rog, sa zicem ca ideea e ca tre sa ramana branza in aluat.

    dupa ce sade la caldura, adapost etc pentru o bucata de timp (din fericire, nu 9 luni)🙂 e gata produsu final.

    concluzia (in caz ca mai era fo indoaiala):
    corpul tau iti zice ca e numa bun pt reprodus. nu-i musai sa iasa faza cu reproducerea din prima, da trebuie incercat (de cat mai multe ori, daca ma intrebi pe mine).

    rezumat:
    branza in aluat sex => burta mare => puradel. 😀
    qed.

    Comentariu de dracu — Mai 25, 2007 @ 10:13 am |Răspunde

  2. mai @drace, nu cumva tu erai autorul articolului?ca prea ai fost profund in interpretarea semnificatiei.

    ahaaaaaa!deci umbli deghizat prin redactii de fituici!!

    Comentariu de Isis — Mai 25, 2007 @ 10:23 am |Răspunde

  3. nop.
    nu-mi pun fusta si chiloti cu atza-n cur pt nimic in lume🙂

    in cel mai rau caz m-as baga la un kilt, ca ala se poarta fara chiloti. se racoreste instalatia😀

    am gasit imediat semnificatia din cauza de lipsa🙂
    in momentul de fata, orice are semnificatie sexuala pt mine, si asta nu in vis🙂 inclusiv luminile de la semafor (se pare ca la mine e un rosu continuu)😀

    Comentariu de dracu — Mai 25, 2007 @ 10:39 am |Răspunde

  4. @drace, cred ca ai inebunit de tot!tu ai vazut ce-a patit printu’ charles cand s-a costumat la kilt?vantu s-a tinut de sotii…:)) si toate supusele s-au bucurat de imaginea dosului sau paros si pistruiat!
    tu dupa ce ca ai numai pacatoase pe post de supuse ( ca dupa cate stiu eu doar pacatoasele te cauta la domiciliul tau cu flacari) vrei sa le mai si inoportunezi cu „uite luna”??:))

    Comentariu de Isis — Mai 25, 2007 @ 1:19 pm |Răspunde

  5. Am vrut sa raspund, dar bag de seama ca am deranjat o disctie mult prea erotica pentru puritanul care sunt. Pana la urma spu: cred ca inventezi vise ertotice cu pasca sa vezi cati nebuni pun boticul la savarina:).

    Comentariu de lovinpress — Mai 25, 2007 @ 7:55 pm |Răspunde

  6. Am vrut sa raspund, dar bag de seama ca am deranjat o discutie mult prea erotica pentru puritanul care sunt. Pana la urma spun: cred ca inventezi vise erotice cu pasca sa vezi cati nebuni pun boticul la savarina:).
    Cred ca ar trebui sa mai mananci pasca. Eu nu vad nimic erotic in asta, in afara de o burta mare, care nu are legatura cu sexul. Asa ca…pauza, mai ales seara:). Nu stiu cum arati, dar abtine-te (de la prea multa mancare)ca-i pacat de tineretea ta.

    Comentariu de lovinpress — Mai 25, 2007 @ 7:57 pm |Răspunde

  7. isis, m-ai omorat! :)) nu cumva cand ai cumparat revista ai primit si un ruj? o oglinda? un rimel? ca asa se vand publicatiile astea… si daca tot se bat cititoarele sa innoiasca portfardul cu cosmetice de ce sa se mai chinuie ei sa scoata articole inteligente?
    ps: n-ai prins tu seria aia cu „interpretarea limbajului trupului” sa vezi acolo stiinta si arta!

    Comentariu de psiheea — Mai 25, 2007 @ 9:18 pm |Răspunde

  8. @psiheea, aia nu mi-au dat niciun cadou la revista aia. era doar maculatura fara premii :))

    Comentariu de isis — Mai 27, 2007 @ 3:50 pm |Răspunde

  9. ma simt cam depasit de chestiile astea feminine. ceva cu filme cu bataie si impuscaturi nu ai?

    Comentariu de rufio — Mai 27, 2007 @ 8:11 pm |Răspunde

  10. @rufio, promit curand o dezbatere pe marginea unui joc cu monstrii, impuscaturi, cheats and stuff.
    e bine asa?:))

    Comentariu de Isis — Mai 28, 2007 @ 7:14 am |Răspunde

  11. ok, astept si io🙂
    un Diablo ceva? bine, impuscaturile sunt doar cu sageti, si dintr-o amarata de veverita cade ditai armura, de te minunezi unde o tinea ascunsa😀

    Comentariu de dracu — Mai 28, 2007 @ 8:04 am |Răspunde

  12. „Intrebarea mea, retorica cel mai probabil, este: poate doamna jurnalista, prin capacitatile ei paranormale sa interpreteze visul asta erotic, cu mine si cu pasca?”

    Nu stiu daca jurnalista poate insa eu cu siguranta pot sa-l „descifrez”. Insa daca visai „fara brinza”
    era mai bine.🙂

    Comentariu de balauru — Mai 30, 2007 @ 2:52 pm |Răspunde

  13. buna ,\
    vreau un sfat de la niste femei cu exp[erienta sau chiar si de l a barbati. iubesc in taina un barbat si sunt asigurata ca si el pe mine: intuitia mi-o spune. a incercat sa se apropie de mine dar parca sunt nebuna cand il vad ca se apropie am o reactie incontrolabila si plec sau vorbesc si gasesc imediat un motiv de plecara.pana s-a prins omul ca fug de el.si vin acacsa si ma apuc pe plans de ciuda ce-mi e. am pierdut o groaza de ocazii iar acum ma face geloasa cu alta si stiu tot intuitiv ca o face ca sa actionez cumva. Simt ca e un fel de ultimatum. cu cat actionez mai mult cu atat o lasa mai moale cu aia. si ca o ultima tampenie mi-am luat inima in dinti si cand l-am vazut am intrat in vorba cu el. s-a comportat f dragut cu mine si f subtil a venit vorba de varsta si el a zis ca e cam mare diferenta – 12 ani – apoi m-a intrebat si pe mine ce parere am …am zis ca nu. dar am ramas un pic perplexa si cred ca a vazut asta pentru ca a pus problema deodaTA NOI NEVORBIND PAMNA ATUNCI NIIMIC de o eventuala combinatie. nu existau decat priviri patimase si mici discutii fara o tema anume – mici flirturi. Sunt debusolata complet si nu stiu cum sa actionez sa fied bine.imi dau seama ca sunt si f orgolioasa si astept mult de la el.dar acum sunt convinsa ca el nu o sa ma dea nimic si totul depinde de mine. nu stiu nici cum sa reactionez cand ii face curte celeilalte. vreau un s fat de la voi caci simt ca ma sufoc cu propriile-0mi maini. mersi Andra

    Comentariu de andra — Iunie 25, 2007 @ 7:45 am |Răspunde

  14. Gizaaaaaasssssss… isis te rog frumos, raspunde-i fetei, sunt curioasa ce sfat ii dai!

    Comentariu de idaho — Iunie 29, 2007 @ 7:27 am |Răspunde

  15. bine, @idaho, hai sa incerc:
    Draga Andra, marturisesc ca m-am concentrat puternic pentru a intelege ce vroiai exact sa intrebi.Intr-un final, zic eu ca am deslusit, macar partial.12 ani diferenta zici? Si modul asta de exprimare?What are you, 12? Daca vrei un sfat prietenesc, avand in vedere ca e evident ca omul crede ca esti mica pentru el si deja s-a reorientat, eu zic sa-ti vezi de treaba in ceea ce-l priveste si sa cauti pe cineva potrivit in sala de clasa vecina, eventual!

    Comentariu de Isis — Iunie 29, 2007 @ 7:43 am |Răspunde

  16. Mersi!

    Comentariu de idaho — Iunie 29, 2007 @ 7:56 am |Răspunde

  17. sau macar indrum-o catre revista aia…🙂

    Comentariu de danmesser — Iulie 3, 2007 @ 12:12 am |Răspunde

  18. cool girl???!!!

    Comentariu de Isis — Iulie 3, 2007 @ 6:19 am |Răspunde

  19. ce naiba, Isis, tu reviste de-astea citesti?! ma dezamagesti😛 si eu care credeam ca, dupa isprava cu FPage, ti-ai facut abonament la Chip :))
    BTW, ai putea sa-ti faci tu o revista/telenovela inspirata din fapte reale.. cum?! si redactorii/regizorii tot barbati sunt, sensibili la eternul farmec feminin😉

    Comentariu de E-nigma — Iulie 29, 2007 @ 11:11 am |Răspunde

  20. eu am visat ca intro seara a venit la mn o prietena cu un baiat,acela fiind fostul meu iubit si eu cu el neam dus in alta camera si am facut sex.
    dupa 3 ore el ma luat cu forta si am facut iar sex inca 4 ore. acea prietena era plecata. deci nu sti ce are deaface acest vis cu viata mea personala.

    Comentariu de kiss — Septembrie 24, 2007 @ 5:02 am |Răspunde

  21. imi place de un baiat de un an si el stie asta..dar nu am avut noroku` sa ma combin cu el :)) un timp nu ne`am mai vazut si de curand m`am intalnit cu el si de atunci comunicam mai mult pe mess cred ca acum ii place de mn :> si de atunci il visez incontinu, o data am visat ca faceam sex cu el ..lol am avut si orgasm in vis=)))doamne ba visez ca ma sarut cu el chestii de genu imi poate explica cineva de ce il tot visez ?sau c vrea sa isnemne e vreun semn cv ?

    Comentariu de lala — Aprilie 22, 2008 @ 8:00 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

