Isis

Mai 24, 2007

Parerea mea!

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 8:34 am

Da. Deci nu stiu cum sa va explic pentru a ma intelege cat mai bine. Ma plictisesc. Dupa ce ca ma plictisesc, mi-am mai prins si urechile in platforma aia noua pe care ma straduiesc sa transfer blogul, cu tot cu comentarii. Pana acum n-am reusit pentru ca explicatiile oferite de webmasterul de-aici sunt un pic prea avansate pentru incultura mea evidenta in domeniul IT. Daca vreunul din voi a descoperit pe unde se afla Atlantida, pe sub apa pe acolo, si cum mut si eu comentariile pe blogul cel nou, frumos si albastru, il rog sa-mi dezvaluie gratis si plin de marinimie, secretul. Pe cel cu unde se afla Atlantida, promit sa-l pastrez doar pentru mine, ca sa fac in ciuda cautatorilor de comori ascunse!

Daca tot ma plictiseam asa tare, m-am jucat un pic cu varcolacii si cu vampirii de pe monsters game si apoi mi-am aruncat un ochi pe blogurile pe care le citesc in mod regulat. Cu aceasta ocazie am mai facut un pas spre castigarea libertatii mele spirituale si i-am dat un sut in dos pupincuristei care pozeaza in mama dolores din blogrollingul meu!

E ciudat cum inseala aparentele astea. Fatuca asta chiar parea sa aiba putina coloana vertebrala. Si stiam si de ce are inca: era doar o studenta la jurnalistica. Numai ca acum termina facultatea si trebuie sa „mananca si burta ei o paine”. Ca sa faca burta ei asta, ea trebuie sa se si angajeze undeva. Si vad ca o tenteaza o antena. Oricare. Altfel n-ar sustine aberatiile pe care le sustine referitor la ‘maretul” scandal al rasismului presedintelui.

N-am vrut sa scriu despre povestea asta pentru ca m-am gandit ca s-ar putea interpreta ca sunt partinitoare, avand in vedere preferintele mele politice, vadit exprimate, timp de o luna de zile. O sa spun doar ce cred:

  • cred ca orice persoana are dreptul la viata privata si la protejarea acesteia, atata timp cat nu planifica comiterea unei infractiuni;

  • cred ca e mizerabil sa publici o conversatie a unui om cu nevasta lui (fie ei presedintele si nevasta-sa!) fara sa-i ceri acordul;

  • cred ca toti am injurat la un moment dat etnia respectiva, in cadru privat sau in gura mare

  • cred ca libertatea presei ar trebui limitata de bun simt

  • cred ca pupincurismul ar trebui interzis prin lege.( Ai auzit domnisoara iubitoare de antene?!)

  • cred ca presedintele are dreptul sa gandeasca si sa spuna ce doreste in discutiile private cu nevasta-sa si mai cred ca are dreptul sa reactioneze cum a reactionat cand mai ai putin si-l cauti si-n cur pentru ca in cosul de cumparaturi l-ai cautat destul

  • cred ca CRP este o forma fara fond iar cristoiu si ctp sunt doua loaze comuniste

  • cred ca decizia mea va fi sa boicotez antenele si publicatiile intactului pe termen nelimitat

  • cred ca prejudiciile morale de care acuza d-ra pseudojurnalista (vai ce plange ea prin redactie si ce mai plange si ma-sa pe-acasa) sunt rezultatul direct al actiunilor sale

  • in final, cred ca nu avem presa de calitate, din moment de o injuratura a presedintelui a devenit problema nationala in detrimentul problemelor din sanatate, educatie, agricultura etc!

Cred ca am spus tot ce am avut de spus!

8 comentarii »

  1. Isis,

    Ai auzit vreodata de dreptul la opinie? Oricine nu gandeste ca tine este „pupincurist”?

    Crezi ca are vreo importanta ca jurnalista respectiva este de la Antena1? Putea fi de la oricare alta televiziune. Sunt convinsa ca parerea Andreei ar fi fost aceeasi.

    Si daca nu te poti limita la a combate cu argumente rationale si intemeiate ideea, ci preferi sa ataci persoana pentru simplu motiv ca a indraznit sa exprime ceva cu care tu nu esti de acord… atunci ma bucur ca ai scos din blogroll-ul tau andressa.ro.

    „Cred ca libertatea presei ar trebui limitata de bun simt”. Sa fim seriosi. Comportamentul fiecaruia trebuie ghidat de bun simt. Da’ libertatea presei… cam ciudat spus. Suna a cenzura.

    numa’ bine,
    flavia

    Comentariu de flavia — Mai 24, 2007 @ 11:01 am |Răspunde

  2. Flavia,

    Tu te auzi? „Dreptul asta la opinie” cine il are?Numai Andreea? Presedintele n-are dreptul la opinie? Voi stiti foarte, foarte bine ca omul cand a numit-o pe pseudojurnalista aia cum a numit-o in niciun caz nu s-a gandit sa fie rasist si nu s-a gandit sa insulte etnia rroma. El s-a referit la insistentele si la impertinenta acelei femei.

    Dar, deh, ce nu face omul, in speta pseudojurnalisti in devenire sau in activitate, pentru un strop de celebritate?

    Daca tie bunul simt iti suna a cenzura inseamna ca ai o mare problema. Atunci de ce si-ar fi cenzurat presedintele spusele?Spre deosebire de Andressa eu chiar am argumente pe cand ea l-a acuzat pe om de talharie fara sa aiba bunul simt sa deschida codul penal.Ca sa nu mai vorbim ca „ea a povestit pe blog din ce a auzit”!!!Vai de deontologia noastra de viitori jurnalisti!!!!

    Decizia de a o scoate din blogroll pe distinsa domnisoara a fost pentru simplul motiv ca sustine aberatii, forme fara fond!Scurt! Ca te bucuri, ma lasa rece!

    Ps.Te suspectez ca ai fi altcineva decat spui!!!

    Comentariu de Isis — Mai 24, 2007 @ 1:33 pm |Răspunde

  3. presedintele este o persoana publica asa ca ii place sau nu sa suporte.
    nu i-a dat nimeni in cap. hai sa fim seriosi.

    Comentariu de cualtiochi — Mai 24, 2007 @ 5:00 pm |Răspunde

  4. eeeee…zau daca mai inteleg!o fi el persoana publica si si-o fi asumat el acest statut cu buna stiinta dar de-aici si pana la a sustine ca daca e persoana publica trebuie sa suporte orice…e cale lunga.pai atunci hai sa-l jignim in continuare, hai sa aruncam cu pietre, sa vedem cam cat mai rezista??? da’ ce e el, cobai?
    tot omul are mandrie si tine sustine ca nu e orgolios e ipocrit si nu recunoaste.nu poti sa te lasi terfelit la nesfarsit si sa nu cedezi la un moment dat.ca doar nu esti Hristos!!!!!

    Comentariu de Isis — Mai 24, 2007 @ 5:13 pm |Răspunde

  5. Observatiile curtezanei sunt corecte. Votez!

    Comentariu de lovinpress — Mai 24, 2007 @ 6:09 pm |Răspunde

  6. baselu a gresit si a fost bou ca i-a luat telefonu cumetrei. io in locu lui, chemam SPP-ul, din greseala unu din ei ii calca telefonu, aluneca si ii dadea si un cot in gura. ca sa se invete minte.

    am auzit scuzele lu baselu (printre dinti, ce-i drept). inca nu le-am auzit pe cele ale „ziaristei”.

    iar daca ziaristii pulii inca n-au auzit ca pentru un interviu SE CERE APROBAREA PERSOANEI INTERVIEVATE, si doar apoi se purcede la interviu, sa se duca in pula mea toti.
    in primul rand femeile sub 30 de ani.

    Comentariu de dracu — Mai 24, 2007 @ 8:47 pm |Răspunde

  7. deci sunt de acord. basescu e un mitocan. si aia e o tiganca nesimtita, iar legitimatia de ziarist in spatele careia se ascunde nu are cum sa schimbe asta. probleme, gogule?

    Comentariu de rufio — Mai 25, 2007 @ 10:30 am |Răspunde

  8. eei, prea s-a aprins polemica.. eu vad asa: orice persoana publica are dreptul la intimitate, ca si orice persoana privata, dar presa (de oriunde) face subiect de scandal dintr-o manifestare mai aprinsa a unei personalitati, fie ea politica sau din showbiz. pentru ca se vinde bine. toti am injurat, la un moment dat, ceva sau pe cineva. totusi, cand ai o anumita functie, ar fi bine sa te abtii cel putin in public. asta nu inseamna ca ziaristii trebuie sa sara pa tine imediat ce faci un pas in afara cladirii, dar, sa recunoastem, nu cred ca avea presedintele nevoie sa se duca la magazin cu nevasta sa-si ia apa si ulei.. ce naiba, asta era premeditata, stia ca va fi urmarit si asta si voia! ca s-a sfarsit altfel decat se astepta, e altceva. putea sa nu lase pe nimeni sa se apropie.. cat despre „cotul in gura”, scandalul ar fi fost mai mare, violenta garzii prezidentiale tinand mai mult prima pagina..

    Comentariu de E-nigma — Iulie 29, 2007 @ 11:22 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

