Isis

Mai 23, 2007

Schimbari

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 6:53 pm

Dupa ce m-am enervat zile intregi si dupa ce n-am putut posta comentarii pe blogurile care imi plac, am luat o masura radicala. De astazi inainte, va exista un duplicat al acestui blog pe WordPress, aici.

Cel putin o perioada cele doua bloguri vor functiona in paralel. Asadar veti putea citi postarile pe ambele. Din pacate, de comentat, daca aveti de comentat, veti putea s-o faceti numai pe cel de pe WordPress, fiindca aici nu se poate si nici nu stiu cat va mai dura aceasta situatie, deloc placuta.

Mi-a placut platforma asta. Si-mi place in continuare. E user friendly dar cam limitata si doar v-am spus ca ma plictisesc repede. M-am plictisit si de template-urile mereu aceleasi si de plugins-urile neschimbate. Devine rutina iar pentru mine rutina inseamna plafonare si nu mai gasesc nicio placere in a scrie.

Din aceasta cauza am hotarat sa functioneze doua bloguri paralele. Va astept sa-mi spuneti opinia voastra asupra „imaginii in oglinda, dar acolo, pe wordpress, fiindca aici comentarii nexam. Cand va rezolva webmaster aceasta problema? Habar nu am. Si nici nu prea mai conteaza. Imi pare rau ca n-am putut muta posturile cu tot cu comentarii. Poate am sa reusesc in vreun fel. Daca era posibil, si eu n-am aflat modalitatea, il rog pe prietenul meu virtual, detinator al matricei , sa ma ajute!

3 comentarii »

  1. tot nu merg comentariile pe blogul ala vechi. am mai pus un comentariu si acolo, dar nu cred ca o sa apara. in ce priveste problema ta, nici eu nu stiu cum sa iau articolele cu tot cu comentarii.

    ps: nu exista prieteni virtuali si nevirtuali. so make up your mind.

    Comentariu de rufio — Mai 24, 2007 @ 7:23 am |Răspunde

  2. nu stiu cum se face ca la @dracu pe blog merg commenturile.descoperisem o varianta de a lua si cometariile, prin functia de la ablog-back up blog.dar nu-mi iese.in fine, inca ma straduiesc si poate pana la urma reusesc.

    referitor la partea cu prietenii voi edita imediat articolul ca sa ma incadrez cumva in cerinte😛

    bun venit pe la casa mea cea noua!

    Comentariu de Isis — Mai 24, 2007 @ 7:51 am |Răspunde

  3. care arata bine! tu nu te-ai saturat de calitatea asa-ziselor servicii romanesti de Internet?! nu numai tu ai probleme, si alte bloguri pe care le citesc au dificultati la comentarii. acces la baza de date cred ca n-ai, ca sa le salvezi ca script SQL si sa le re-creezi pe baza de la wordpress…
    solutia ar fi sa salvezi atat posturile cat si comentariile offline si te poti muta oricand oriunde.. MULTA munca, stiu.

    Comentariu de E-nigma — Iulie 29, 2007 @ 11:27 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

