Isis

Mai 21, 2007

Intrebari de 0 puncte

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 11:49 am

  1. Unde mi-e ultima insemnare? Webmaster pe unde ai dosit insemnarile, pischerule?
  2. La cat de lene mi-e, cum o mai rescriu?
  3. De ce ne-am mutat?
  4. Ar trebui sa-mi schimb platforma de blog?
  5. Ce platforma mi-ati recomanda?
  6. Unde dracu’ e berea aia?A, da, gata!Am gasit-o!( Intrebarea 6 nu se puncteaza)

Later edit: uffff!schimbasem o gramada la blog si s-au dus pe apa sambetei toate schimbarile!fuuuuuuuccccckkkkk!!!!!!

1 comentariu »

  1. 1. in baza de date care tocmai a.. disparut. oups!
    2. dicteaza wireless calculatorului, poate pricepe😉
    3. pentru a avea ceva nou in existenta de blogger.
    4. DOAR platforma
    5. wordpress
    6. inseamna ca esti mai iute decat cautatorii de bere uzuali (barbatul din casa)
    7. lipeste-ti pe monitor un sticker de genul „Save or die!”😀

    Comentariu de E-nigma — Iulie 29, 2007 @ 11:33 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

