Isis

Mai 4, 2007

sick and tired

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 12:58 pm

Numele meu este Isis…si am inima franta…

Asa ar incepe cred o intalnire a „celor cu inima franta”. Buuuuuuuna, Isis! Presupun ca as zambi trist, asa cum zambesc deseori in ultimul timp. Hmmm…oricat efort as face nu reusesc sa imi aduc aminte cand am ras ultima data din tot sufletul. Ceva moare in sufletul meu…in fiecare zi si nu pot face nimic sa opresc asta. Ma simt atat de neputincioasa si de mica in comparatie cu lumea imensa din jurul meu…

Nici nu stiu daca mai sunt capabila sa iubesc. Poate asta este farama care moare incet in sufletul meu, capacitatea mea de a iubi, neconditionat si cu toata fiinta.

Simt ca am atins apogeul si ceea ce e mai grav este faptul ca nu ma pot desprinde de starea asta, indiferent ce-as face.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

