Isis

Martie 27, 2007

Oboseala primavarateca

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 1:01 pm

De cateva zile ma lupt cu o senzatie foarte nasoala de oboseala.Ca sa nu mai vorbim ca sunt usor iritabila.Nu baieti, nu vorbim despre PMS, ar fi cumva prea devreme pentru el!Cred ca e un inceput de astenie de primavara.La dracu !N-am chef de chestii de-astea acum , cand se apropie o plecare in capitala modei si cum voi avea destul timp la dispozitie doar pentru mine, automat voi avea de colindat.

Astazi am dat un tur prin magazine.Era de asteptat nu?Si acum ma omoara picioarele iar Piermario vrea sa ma care dupa el la nu stiu ce sindrofie organizata de nu stiu care companie.Si eu n-am niciun cheeeeeefffff!

Daca as putea sa decid ce sa fac in seara asta, cred ca m-as opri direct la robinetul de la cada.I-as da drumul si as privi cum apa sparge in mii de bule colorate spumantul de baie.Si ar fi teribil de recomfortanta doar ideea unei bai indelungi.

Imi place senzatia pe care o ofera corpului apa nu foarte fierbinte.Imi place teribil cum imi mangaie trupul, cum ma rasfata.Si sunt inebunita dupa spumantul de baie cu aroma de trandafir, pe care il torn in cada cu nemiluita.Cred ca vanzatoarea de la care il cumpar mereu e stupefiata, avand in vedere ca o vizitez o data pe saptamana pentru a achizitiona pretiosul produs.Parca o si aud :”Dar ce dracu face asta cu atata spumant?Il mananca pe paine la micul dejun pe post de dulceata?”Da, recunosc, sunt dependenta de aroma lui si sunt dependenta de apa plina de spuma din cada imensa a carei mandra posesoare sunt.

Trebuie sa admit ca petrec in cada plina cu spuma jumatate de zi daca mi-o permite programul si lancezesc ca o nesimtita in bratele ei calde.

Sunt obosita…si ma oboseste si mai tare tendinta posesiva care-l macina pe Piermario.Tampitul asta ar fi in stare sa ma inchida in casa, ca nu cumva sa ma zareasca alt barbat…Imi spune ca ma iubeste.Vax!Ca si cand eu am timp sa cred asemenea aberatii.Eu sunt obosita…doar atat!La dracu cu primavara!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

