Isis

Martie 22, 2007

In vizita la Isis

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 1:02 pm

Ce face o curtezana cand afara ploua, n-are nicio intalnire si Lulu doarme cu burta la bec?Se plictiseste de moarte.Am fost tentata chiar sa ma apuc de treburi specific femeiesti, cum ar fi…pensatul si facutul unghiilor.Dar sa mi le fac de una singura parca n-are niciun haz, asa ca am renuntat si ma voi duce sa arunc o multime de bani pe fereastra, maine, intr-un salon specializat.HaHa!Nebunaticilor!V-am prins! Cand am spus treburi femeiesti v-ati si gandit la spalat de vase si dat cu aspiratorul.S-o credeti voi.Nu ma cunosc nici buretele de vase si nici aspiratorul.Si ma trateaza cu raceala.Nu de alta dar de cate ori m-a apucat avantul gospodaresc am imputinat vesela, cu o gratie iesita din comun.

Eh, si pentru ca altceva mai bun nu am de facut, am decis ca e cazul sa arunc un ochi prin statisticile blogului, manata de curiozitatea molipsitoare a Andressei, de a vedea cine citeste cu stoicism ceea ce scriu eu cand nervii imi sunt intinsi la maxim, cand melancolia ma doboara sau cand sunt cuprinsa de o dispozitie euforica vecina cu nebunia, ca in acest moment.Rezultatul a fost o cascada de ras.Am ras cu lacrimi cand am ajuns la sectiunea care te lamureste ce a cautat lumea pe internet si accidental sau nu, Google i-a trimis pe acest blog.N-am avut intentia de a posta aceste „cautari febrile” pentru ca nu imi sta in caracter sa ma amuz pe seama altora dar va jur ca de data asta nu m-am putut abtine.Ia cititi si va minunati:

  1. „ma confunda curtezana”- cu cine mai te confunda curtezana?tu care esti unic…se poate?

  2. „Ofer clipe de placere”- concurenta sau clientela tanara si neavizata, in cautare de chilipiruri pe internet. baiatu’, pentru mine n-ai nici tu nici imparatul…

  3. „nu-mi gasesc barbat”-imi pare rau draga mea/dragul meu, servicii de-astea trebuie sa cauti la agentia matrimoniala.pe mine ma gasesc ei singuri…

  4. „Sireturile de pantofi au aparut pentru prima oara in…”-epoca in care cuiva i-au scapat pantofii din picioare!

  5. „barbat cum sa-mi ingrijesc unghiile acasa”- cu pila, dragule, cu pila.eventual din cand in cand mai aplica-le un tratament cu vitamina A.INTARESTE! doar unghiile insa, sa nu te ungi peste tot!

  6. „masca par cafea eva ness”-ploaie, dinti, strugure,cosmopolitan, cat o tinem asa?

  7. „nervi din talpa piciorului” -ti-i versi pe fundul partenerului de viata.e recomfortant!

  8. „cautandu-mi intre sani”- ai gasit pernutele de la sutienul push-up?ce sa-i faci, in ultimul timp nimic nu mai e de calitate!

  9. „joc cu omul”-Negru?Sinistru, zau, asa!

  10. „femeile citesc gandurile barbatilor”-dadadadadadadada!

  11. „barbatii sunt mai barfitori decat femeile”-si chiar trebuie sa le spui in fata?au si ei un orgoliu, sa stii!

  12. „cum sa fac ca sami ajut iubitul sa se lase de fumat”-invatand gramatica!

  13. „www fıxand sex com”-ok, chiar te-a trimis cautarea asta la mine?

  14. „rochi de nasa”- si bucheti da miresi, nu?

  15. „sorb irlandeza”- eu zic ca ai vrut sa spui „irlandezu”. si nu e frumos sa spui din casa, doar esti o doamna!

Eu m-am amuzat copios.Daca cineva se regaseste in aceste cautari , ii multumesc ca m-a facut sa rad intr-o seara ploioasa de primava.

Cu mare drag, a voastra gazda,

ISIS

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

