Isis

Martie 10, 2007

O noua viata

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 1:03 pm

Am scris mai rar in ultimul timp.Asta s-a datorat in mare parte faptului ca am avut prea putin timp pentru mine, pentru a sta singura cu gandurile mele.In viata mea s-au produs schimbari majore.Nu sunt genul de femeie care poate apartine doar unui singur barbat dar a trebuit sa-mi asum aceasta calitate macar pentru un timp.L-am cunoscut pe Piermario printr-o prietena.Este o persoana foarte ocupata, bussines man veritabil, care calatoreste mare parte din timp.Rolul meu este sa-l insotesc o perioada cam prin toata lumea.Telefonul atat de asteptat, nu demult, era confirmarea ca il voi insoti pentru trei luni, in rolul de „sotie” , in calatoriile sale de afaceri.

In acest fel am intrat intr-o noua lume, destul de straina mie, care presupune sa calatoresc foarte mult si sa ma comport ca si cand am fi casatoriti de cativa ani.Va veti intreba probabil de ce mi-am dorit si de ce am acceptat o asemenea afacere.Raspunsul nici eu nu-l stiu foarte bine.Am jucat extrem de multe roluri in viata mea.”Rolul” propus de Piermario a fost insa intrigant si provocator.Si mi l-am dorit.Care sunt motivele pentru care el face acest lucru?Nu pot sa vi le dezvalui, sunt stiute doar de el si de mine.

P. este foarte bogat.Mi-ar putea oferi probabil lumea, daca eu mi-as dori-o.Suntem impreuna, in conditiile mentionate mai sus, de doar o saptamana.Si dupa aceasta saptamana pot spune ca mi-e extrem de greu, greu cum nu m-am asteptat sa fie.Mi-e dor de oamenii cunoscuti (nu am voie sa am un contact cu ei toata aceasta perioada), mi-e greu de casa mea, de lucrurile si locurile familiare.Incerc insa din rasputeri sa ma adaptez fiindca vreau din tot sufletul sa duc chestia asta pana la capat, intr-o incercare de a-mi masura puterile cu mine insami.

Greul vine si din faptul ca il simt ca nu are incredere in mine, ca e reticent si in fond are dreptate sa fie asa, pentru ca ne cunoastem doar de doua saptamani.Comunicarea intre noi abia face primii pasi si desi vorbesc engleza fluent, ma trezesc deseori ca nu-mi gasesc cuvintele.

Vreau neaparat sa fac asta, vreau sa-mi demonstrez mie ca pot sta cu un singur barbat, fara ca intre noi sa existe sentimente ce tin de dragoste vulcanica si nabadaioasa.Daca pot face asta inseamna ca ma pot indrepta linistita apoi catre o relatie stabila, ca imi pot intemeia o familie, ca pot avea un loc al meu.

Daca voi esua, ei bine, atunci e demonstrat ca nu e cazul sa ma mai gandesc la posibilitatea de mai sus si ca pot sa ma resemnez in rolul meu de amanta eterna, care primeste in patul ei, in fiecare seara, un alt barbat.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

