Isis

Martie 4, 2007

Probleme cu blogul

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 1:03 pm

Nu stiu cui i s-a mai intamplat dar mie platforma asta imi face probleme si incep sa ma enervez.Acum doua posturi in loc sa-mi arate ultimul post publicat, aparea penultimul.Ieri, la fel!Posturile noi apar scrise undeva pe 19 feb.Cum dracului e posibil??!!!!
Imi cer scuze cititorilor mei, nu a fost vina mea, am probleme si cu setarile generale, la dracu!Ahhhhhhhh, imi vine sa tip!
Ultimul post se numeste „Din nou despre primavara, ca sa nu credeti ca am luat-o razna chiar asa rau.Desigur, pe blog, apare ca fiind penultimul!WTF?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

