Isis

Februarie 19, 2007

Ploaie de vise

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 1:25 pm

Astazi am avut o stare euforica.Am fost cu gura pana la urechi toata ziua si m-am comportat ca si cand nu as avea nici cea mai mica problema.Nu stiu carui fapt se datoreaza aceasta stare.Cel mai probabil faptului ca mi-am petrecut seara trecuta in compania lui A, englezul meu favorit, plin de bani si de tabieturi.Mare figura A.Bea ceai ca un apucat, diverse sortimente, si barfeste mai rau ca o muiere de la Ciorogarla.E o adevarata enciclopedie in privinta vietii mondene din Londra si e in stare sa-mi descrie in detaliu, ce rochie si ce accesorii purta Kate, logodnica printului William, cand a fost zarita ultima data.Ma amuza cu tonul lui conspirativ, cu apucaturile de „Sir” pe care tine intotdeauna sa le scoata in evidenta in prezenta mea.A fost o seara deosebit de placuta care s-a sfarsit cu o partida de sex incendiara.Dupa plecarea lui, in dimineata asta m-am invartit prin casa ca o ametita.Nu stiam exact ce am de facut si-n plus nu aveam chef sa fac nimic special.Drept pentru care am iesit cu Lulu la o plimbare lunga prin Cismigiu.Lulu a alergat doua ore ca o zanateca, dupa toate vrabiile si ciorile din parc, s-a jucat cu niste maidanezi care erau de doua ori cat ea, iar eu am citit „Compactul” uitat pe o banca, de un suflet caritabil.

De cand ne-am intors acasa doarme.Normal, e obosita dupa ce a topait ca nebuna.Din cand in cand mai deschide cate un ochi sa verifice daca mai sunt cu ea in incapere sau nu.Asta pentru ca uraste sa fie singura.

M-a sunat Alex…cred ca am vorbit vreme indelungata fiindca la un moment dat amandoi am pierdut notiunea timpului.Am descoperit ca e iritant de placut in compania lui.Nu am ajuns inca foarte departe impreuna.Sunt reticenta la relatiile sexuale cu oameni care nu stiu cu ce ma ocup…Nici nu-i voi spune vreodata.Asta pentru ca probabil as strica o prietenie care s-a infiripat plecand de la nervi si ironii.Da, e vorba de acelasi Alex!Nu l-am invitat la mine.Am iesit sa bem o cafea si am sfarsit petrecand intreaga zi impreuna.A fost o zi, intr-adevar, in care am putut sa fiu eu, cu bune si cu rele, eu cea adevarata, neascunsa dupa valurile femeii perfecte ( prototip fata de care ma situez foarte departe!). Nu stiu unde va duce toata povestea asta si nici nu vreau sa incerc sa anticipez…N-as vrea sa frang un vis!E o ploaie de vise, defapt, care imi incalzeste sufletul cu fiecare picatura!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

