Isis

Februarie 19, 2007

In seara asta

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 1:26 pm

In seara asta lumea e a mea.Ma simt pierduta in multime si simt ca nimeni nu ma poate scoate din anonimat pentru ca nimeni nu ma cunoaste cu adevarat, nici macar eu.Imi place senzatia pe care o traim atunci cand ne aflam la granita dintre vis si realitate.E o senzatie pe care o putem trai pentru cateva secunde si nu stiu daca reusim sa o traim de fiecare data cand ne cufundam in bratele somnului.Atunci sunt doar eu cu mine si de fiecare data cand adorm dupa o zi obositoare, ma las invaluita de dulceata inconstientei aproape cu placere.Fiindca stiu ca in timpul somnului toate sunt altfel si toate par mai putin presante si obositoare.

Imi place lenjeria din matase pentru ca mi se pare ca-mi mangaie trupul cum niciun alt material nu poate.De cate ori imi intind trupul obosit pe patul moale, acoperit de matase de culoare prupurie si ma abandonez somnului am senzatia ca ma aflu intr-o alta lume si dintr-o data lumea mi se pare mai frunoasa si-mi savurez cele cateva clipe de singuratate ca pe o dulceata rara.

In seara asta m-am hotarat sa ma pastrez doar pentru mine.Cateva clipe de liniste, un pahar cu vin alb dulce, muzica irlandeza si lumea virtuala care imi permite existenta anonima.In seara asta nu apartin nimanui, in seara asta sunt doar a mea si satisfactia pe care mi-o ofera acest sentiment e incomparabila cu satisfactia oferita de lucrurile „materiale” care ma inconjoara.

Tigara fumega usor , uitata in scrumiera de cristal si buzele mele sorb cu nesat vinul dulceag>Simt cum imi coboara in vene o ameteala placuta ( probabil ma voi chercheli si voi incepe sa rad fara motiv!) dar efectiv nu-mi pasa.

In seara asta ma simt capabila sa fac orice si optimismul meu creste cu fiecare sorbitura luata din lichidul imbatator care imi face cu ochiul din paharul din stanga mea.In seara asta lumea e a mea iar eu sunt o femeie singura, pe cale sa se imbete.Nu-mi plang de mila absolut deloc, de cele mai multe ori savurez singuratatea asa cum Eva a savurat fructul oprit.Numai ca eu nu sunt dispusa s-o impart cu nimeni!

Degetele imi alearga neobosite pe tastatura.Ma opresc si-mi privesc mainile cu degetele lungi si fine.Zambesc cand le vad cat sunt de albe pentru ca n-au avut niciodata legatura cu treburile casnice.Ele au fost nascute sa dezmierde si sa provoace placere.La fel si buzele mele.Sunt nascuta sa daruiesc mangaieri si iubire neconditionat, fara sa am pretentia de a primi inapoi ceva.Sunt nascuta sa ofer barbatilor toata satisfactia posibila din punct de vedere sexual si sunt nascuta sa ofer clipe de neuitat.Am o existenta de invidiat…

E clar!Daca am scris chestia asta, categoric betia crunta e aproape.E cazul sa inchei si sa sper la vremuri mai „treze”!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

