Isis

Februarie 16, 2007

Telefonul

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 1:27 pm

N-am chef de nimic astazi.As sta eventual intinsa in patul meu moale si as plange neincetat.Cred ca as plange pret de vreo trei ore.Cu sughituri!Ma cuprinde depresia cand vad ca telefonul ramane mut. apelul mult asteptat…se lasa asteptat in continuare.Iar eu sunt nervoasa si trista si mi se pare ca am ratat deja o sansa foarte mare.Ma aflu intr-un punct in care viata mi s-ar putea schimba radical.Si imi doresc cu disperare asta, din tot sufletul si cu toata fiinta.Iar telefonul ramane mut.Pe masura ce scriu, mutenia lui devine mai insuportabila si mai frustranta.Daca nu-mi va iesi planul?Daca mi se vor spulbera toate visele pe care mi le-am facut in legatura cu subiectul asta.Ma trezesc ca de fiecare data in fata faptului implinit si ma vad in situatia de a continua o existenta care nu-mi mai aduce nicio satisfactie.Simt brusc un dor cumplit de casa…Imi vine sa sar in primul tren care m-ar duce acolo, sa ajung in spatiul care imi conferea atata liniste interioara, in locul meu de refugiu.

Lulu doarme linistita langa mine.A mai crescut dar inca arata ca o jucarie de plus.O mangai pe capsor si misca incet din codita in semn de recunoastere.

Ma simt covarsita de realitatea cotidiana, de existenta mea ca fiinta si dintr-o data nu mi-o mai doresc.Am atatea de facut dar imi lipseste cheful.Poate ca weekendul apropiat si plimbarea planificata cu ocazia lui imi vor face bine.Simt o oboseala intelectuala si incerc sa-mi dau seama daca ceea ce am scris pana acum reprezinta semne de depresie latenta.

Telefonul ramane mut si tot ceea ce exista acum in mintea mea este melodia aceea de la „Sarmalele reci”-„Telefonul nu mai suna”-parca se numea.

Inchei aici fiindca tocmai am notat ca sunt incoerenta si nimeni nu va intelege ce dracului am vrut sa spun.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

