Isis

Februarie 13, 2007

In cautare de prieteni

Filed under: Intalniri — by Isis @ 1:28 pm

Astazi nu sunt in apele mele.Ma simt foarte rau si din cauza asta am evitat sa scriu pana acum.Abia pot sta pe scaunul de la calculator dar voi incerca sa leg cateva cuvinte de dragul pasiunii mele pentru scris.Nu stiu cum sa va explic dar eu chiar sunt suparata pe Eva.Din cauza ei toate femeile sufera.Ce domnule, murea daca lasa marul ala acolo?Daca era si ea altceva decat o ispitita, eu astazi as fi stat goala pe malul apei, in paradis, si as fi cantat la lira sau as fi facut plaja sau nu stiu ce as fi facut dar in orice caz nu-mi era asa rau si nici n-as mai fi fost atat de suparata si nervoasa.

Intalnirile mele ies din calcul zilele astea drept pentru care voi lancezi fara grija in permanenta si ma voi indopa cu algocalmin si nurofen ca sa-mi mai treaca durerea…La dracu, e din ce in ce mai rau si nu stiu de ce mi se pune pata si pe barbati fiindca ei sunt lipsiti de orice grija sau durere.

Ce zile tampite…acum va trebui sa gasesc o modalitate de pierdere a timpului fiindca „Tanar si nelinistit” nu ma pasioneaza.Eventual voi citi ceva, trebuie sa-mi cumpar niste carti fiindca am epuizat demult titlurile din biblioteca personala.Am chef sa fiu tafnoasa si acida si cu fundul in sus ( la figurat-pentru cititorii rautaciosi!).Si n-am cu cine.Hmmm…ia sa facem un scurt inventar printre prieteni si prietene ca sa vedem cine mi-ar suporta mofturile la ora asta?Silvia?Nooope, mult prea dramatica si eu n-am chef sa fiu dramatica.Myra?Eh, prea casnica si devotata partenerului pentru mine.L?Da, el mi-e si prieten si amant, pentru necunoscatori, dar el e prea sensibil si eu prea rautacioasa.El?Am vorbit mai devreme si mi s-a parut plictisitor si am gasit un pretext tampit pentru care l-am concediat, promitand solemn ca vorbim mai tarziu.Alticineva?E timpul pentru asul din maneca.Daca tot cineva trebuie sa se sacrifice si acel cineva va trebui sa suporte mofturi si sa nu aiba niciun fel de pretentii, atunci e cazul sa facem un efort si sa-l sunam pe Alex fucking marketing manager!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

