Isis

Februarie 12, 2007

Deceptii

Filed under: Intalniri — by Isis @ 1:29 pm

N-a fost nimic cum ma asteptam sa fie si nimic n-a mers conform sutelor de planuri pe care le-am facut in nopti lungi de nesomn.In sfarsit intalnirea mult asteptata a avut loc, in casa pe care El o imparte cu copilul incatusat in trup de femeie.Mi-am petrecut intreaga zi pregatind o intalnire la care el urma sa ramana cel putin fermecat.Am purtat o imbracaminte casual, mi-am lasat parul indelung aranjat, sa se rostogoleasca in valuri peste umerii dezgoliti de o bluza mult prea subtire din casmir.Am petrecut ore in fata oglinzii studdind fiecare particica a fetei mele.Totul trebuia sa fie perfect, fiecare umbra lasata de creionul dermatograf trebuia sa accentueze irisul verde, in timp ce rujul contura jucaus buzele pline pe care trona cel mai misterios zambet cu putinta.Un zambet complice.M-am aventurat in ludicul pensulelor si am realizat ceva care si pe mine m-a uimit.Stiu ca frumusetea este trecatoare doar ca in seara respectiva ea era prezenta in viata mea si era o arma imbatabila.
Blugii mulati pe formele trupului meu, erau meniti sa finalizeze imaginea de femeie fatala.Insotita am plecat catre locuinta lor, hotarata sa-l fac sa inteleaga exact ce pierde.A deschis usa si mi-a evitat privirea.S-a adresat prima data insotitorului meu si apoi, fortat de imprejurari si-a intors privirea albastra catre mine.Atunci am avut un scurt moment de glorie fiindca i-am surprins expresia si cunoscandu-l mi-am dat seama ca ma privea incantat.Mi-a luat haina ca un adevarat gentelman si ne-a invitat curtenitor sa intram.Si de aici incepe partea in care eu am fost deceptionata.Ii surprindeam privirile, ii vedeam sprancenele incruntate, de cate ori insotitorul meu ma atingea.Se controla totusi foarte bine.Nu cred ca ea a sesizat ceva.Eu insa am sesizat totul, si-l vedeam ca-si musca buzele si vedeam ca incerca sa nu ma priveasca, sa nu priveasca deloc spre himera asezata comod pe fotoliu, cu decolteul la vedere.
As putea spune ca planurile referitoare la trezirea sentimentului de gelozie au fost realizate.Eu insa n-am realizat mare lucru.M-a imbratisat prieteneste la plecare si am stabilit o iesire la munte, cat de curand in patru.Din usa mi-au zambit imbratisati si mi-ua facut semne de ramas bun.Si acum stiu ce m-a enervat cel mai tare…atmosfera aia casnica, atat de dominanta in cuibusorul lor.Probabil pentru ca la mine casa n-a avut niciodata mireasma respectiva si niciodata nu m-am simtit „atat de acasa” cum se simteau ei.Si atunci imi pun intrebarea: are rost sa continui jocul asta?Nu sunt nici macar indragostita de el.A constituit mai mult o provocare pentru satisfacerea orgoliului meu feminin.E o prada pe care am vanat-o in joaca si care stiu ca va fi intotdeauna la fel de facila.
Nu stiu exact ce m-a dezamagit, poate faptul ca m-am impopotanat degeaba cu orele pentru el iar el arata fermecator langa ea.Atat de fermecator incat m-am simtit vinovata.Si m-am gandit imediat ca locul lui e langa ea.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

