Isis

Februarie 9, 2007

Ce-si face omul cu mana lui…

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 1:08 pm

…se numeste lucru manual in general.De ce m-am erijat eu in confidenta a barbatilor, n-as putea spune, cert este ca din punctul de vedere al multora dintre ei sunt cea mai buna confidenta din cate au avut vreodata.Recunosc deschis ca sunt momente in care le-as crapa capul din cauza de infantilism si mai recunosc faptul ca multi dintre ei au o partenera de viata cu care le este foarte bine, care i-ar putea face fericiti in orice moment doar ca, din pura placere a varietatii, cateodata sunt tentati sa plateasca pentru a face confidente…si asta nu in fata unui psihiatru ci in fata unei persoane de sex feminin care li se pare lor extrem de intelegatoare, indulgenta si matura pentru a le intelege ofurile din ce in ce mai ciudate.
De-a lungul timpului am ascultat destule: barfe, zvonuri, secrete murdare, secrete din bussiness.As putea declara cu mana pe inima ca sunt o adevarata enciclopedie.O femeie malitioasa le-ar nota pentru a le folosi la nevoie intr-un mic si perfid joc al santajului.Eu n-am facut-o si asta nu din marinimie sau din exces de atasament fata de cei care mi le-au dezvaluit, ci pur si simplu nu consider ca santajul e o cale pentru rezolvarea unor probleme, indiferent de natura acestora.N-am folosit in relatiile mele cu barbatii nici macar santajul sentimental si asta probabil fiindca niciodata nu a fost necesar.Nu eu ii caut pe ei ci ei ma cauta pe mine, asa ca orice demers de a santaja pe cineva din punct de vedere sentimental mi s-ar fi parut lipsit de culoare si de sens.
Ce fac eu cu informatiile pe care le obtin?Nimic, le pastrez pentru mine si ma joc cu ele incercand sa ghicesc ce se va mai intampla in unele situatii sau care ar fi consecintele daca respectivele secrete ar iesi la iveala.Imi plac jocurile care provoaca utilizarea excesiva a gandirii, ma joc des cu mintea proprie, intr-un exercitiu permanent de intretinere a simtului de observatie ascutit cu care m-a inzestrat natura.
Sunt femeie deci barfesc…doar ca fac asta cu responsabilitate si ofer aspecte lipsite de interes in schimbul unor secrete bine pazite.Cei mai buni „furnizori” de mici mizerii sunt barbatii, pentru ca indiferent cat ar fi de contestata aceasta remarca, ei sunt de departe mult mai malitiosi si mai barfitori decat femeile.Le place sa-si barfeasca prietenii, vecinii, seful si cel mai tare-iubita/sotia.
Se pune desigur intrebarea: de ce un barbat prefera sa se destainue amantei sau unei „curtezane” decat sotiei, iubitei? Raspunsul este cat se poate de simplu-pentru ca iubita/sotia nu stie sa asculte, fiindca il intrerupe in permanenta, fiindca il dascaleste, il cearta si-l critica mereu.Si nu in ultimul rand, pentru ca desi i-a jurat credinta vesnica in cadru festiv, cu ornamente stralucitoare si brevet de familie, in realitate el niciodata nu va avea incredere toatala in ea pentru simplu motiv ca ea nu-l asculta.
Si atunci ma intreb, nu-i mai usor ca noi femeile sa invatam sa ascultam?Nu e mai simplu?In fond gandurile voastre sunt libere chiar daca de cele mai multe ori nu le putem exprima!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

