Isis

Februarie 8, 2007

Contradictoriu

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 1:29 pm

Sunt o persoana duala.Cred ca cea mai potrivita zodie pentru a ma naste era cea a Gemenilor.Mi-ar fi placut sa ma nasc la inceputul verii dar e de la sine inteles ca nu ne nastem cand dorim si nu ne nastem sub steaua norocoasa pe care ne-o dorim.Spun ca sunt o persoana duala pentru ca trairile mele sunt de cele mai multe ori contradictorii.Cei din jurul meu au senzatia ca sunt in permanenta optimista si vesela.Nu, nu sunt asa, sunt de cele mai multe ori trista si cufundata in gandurile mele.Zambesc in permanenta dar asta nu inseamna ca si interiorul meu zambeste.Traiesc cu o masca sau pur si simplu ma complac in dualitate fiintei mele.Nu ma cunosc foarte bine eu insami si n-am pretentia ca cei din jur sa ma cunoasca si sa-mi anticipeze trairile si sentimentele.Vreau doar sa fiu lasata in pace de cele mai multe ori, singura, cu gandurile mele.Si vreau doar sa-mi traiesc povestea, in individualitatea ei, fara spaima ca as putea fi judecata.Sunt satula de prejudecatile celor din jur care se joaca de-a destinul.Vreau sa-mi hotarasc singura soarta si daca alegerea mea este gresita, imi doresc sa suport consecintele cu aerul omului care se pleaca in fata sortii prea putin intelegatoare.

Oglinda ma minte frumos in fiecare dimineata.Spune povestea unei tinere frumoase, cu o frumusete rece si prea putin recomfortanta pentru cei din jur.Trasaturile mele imi dau senzatia ca nu suntem supusi schimbarii si, cu toate astea, cand privesc in trecut (si fac des asta!) imi dau seama cat de mult m-am schimbat in ultimii ani.Varsta a fost ingaduitoare cu mine si mi-a conferit doar vagi urme ale maturitatii.Nimic care sa-mi aminteasca faptul ca timpul trece si nu se mai intoarce niciodata.

Sunt o persoana aparte si diferentele dintre mine si alti oameni se pot sesiza cu usurinta.Singura problema este ca de cele mai multe ori aparentele inseala.Si sub un zambet melancolic se pot ascunde dorinte nebanuite.Mi-ar placea ca cineva sa ma descopere intr-o zi, asa cum sunt eu , cea reala.Sa imi inteleaga sensibilitatea, tendinta spre romantism, sa-mi anticipeze reactiile si sa-mi impartaseasca cele mai ascunse idealuri.Candva mi s-a spus ca , din afara, par o persoana extrem de rece si distanta.Abia cand ajung sa ma cunoasca mai bine, oamenii reusesc sa vada o mica parte din mine.

Nu am pe cineva aproape.Acesta este motivul principal pentru care am inceput sa scriu.Scriusul a devenit pentru mine si leac al suferintei si povara.Degetele subtiri imi alearga pe tastatura dand glas gandurilor.Imi place sa ma joc cu literele, cu cuvintele.Imi place sa le dau valente nebanuite si nimeni nu intelege pasiunea asta a mea pentru ca nu am impartasit-o nimanui.

Imi doresc sa raman o anonima, pierduta printre miile de ganduri exprimate in scris pe internet.Ador compania oamenilor, chiar si pe cea virtuala dar nu am pe nimeni pe umarul caruia sa plang.Sunt singura si anonima si asta imi ofera o stare de comfort psihic.Imi doresc nemurirea si daca as mai avea o viata, as dedica-o tot barbatilor.Motivul este lesne de inteles: sunt previzibili si prin ei eu renasc din nou si din nou.O, da si sunt timida!Asta uitasem.Rosesc uneori, cand gandurile mele reusesc sa depaseasca barierele impuse si devin usor de inteles.Mi-am ascuns timiditatea intotdeauna prin suvoaiele de rasete si prin excesul de optimism.

Dupa ce am scris toate astea, o singura concluzie isi face loc: cine dracu sa le inteleaga pe femei cand ele insele nu reusesc sa priceapa ce e in mintea proprie….?Dumnezeu s-a jucat cu Adam cand i-a facut-o cadou pe Eva!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

