Isis

Februarie 2, 2007

Furie

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 1:31 pm

Sunt furioasa!Sunt nervoasa!Sunt scoasa din minti, desi afisez un calm iesit din comun!Nu inteleg de ce barbatii sunt uneori asa de retardati.Il intreb: Esti deja in masina?( asta pentru ca se auzea muzica de la radio!!!) si lui i se pare ca deja e controlat.Dobitoc!Ahhhhhh, cat de copil poate fi .Un copil retardat.

N-am avut nici cea mai mica intentie sa il chestionez asupra locului unde se afla.Nu mi s-a parut ca intreb ceva iesit din comun, ci doar faceam conversatie.Vezi, din cauza asta n-a mers nici prima data.Pentru ca refuzi sa te maturizezi, refuzi sa intelegi ca nu sunt o persoana supusa, indoctrinata, ca n-o sa fiu niciodata proasta care sa te astepte cu bratele deschise de fiecare data cand ai tu chef s-o vezi la culoare.

Cred ca starea totala de iritare ma arunca fara voie in trecut.Si-mi amintesc de toate motivele care m-au impiedicat atunci sa fiu cu el.Si ajung din nou la concluzia de atunci.Ca nu merita riscurile, ca nu-mi trebuie o inima franta din nou, ca vreau liniste si echilibru iar el nu e nici pe departe omul care sa mi-l ofere.Pentru ca langa el viata ar insemna o permanenta agitatie, un permanent joc de ping-pong in care ar trebui sa nu mai fiu eu, sa-mi inghit cuvintele, sa-mi controlez, mai mult decat as vrea, trairile.

Ahhhhh!Daca as putea m-as transforma intr-o musculita ca sa vad cum e cand e cu ea, cand sunt singuri.As intelege din start daca am sau nu ce cauta in viata lui.Si probabil argumentele unui astfel de experiment ar fi imbatabile si m-as lamuri, si m-as opri aici ca sa nu mai fiu dezamagita si sa nu ma mai gandesc in permanenta cum ar fi fost daca…

Intotdeauna am avut rolul de amanta si nu m-a deranjat.Dar intotdeauna am avut si principii si pentru ca sunt o incapatanata, le-am incalcat extrem de rar si cu o motivatie solida.

Singura intrebare care-mi staruie acum in cap este: de ce dracului nu pot sa apreciez sentimentele cuiva care chiar ma iubeste si ma respecta si, desi stie intregul adevar, nu mi l-a reprosat niciodata?

Esti o idioata, fato, si-o masochista!Cred ca toate femeile din lume ajung la un moment dat sa fie masochiste si sa placa oameni la care, in circumstante diferite, nici macar nu s-ar uita!Mie imi place in momentul de fata un tampit.Tampitul in cauza incearca sa ma domine, sa ma transforme intr-una din gasculitele cu care umbla el.Am incercat sa-i explic , cu calm si cu rabdare, ca eu sunt diferita, ca eu nu-s asa de usor de dus, ca pentru mine repertoriul lui nu face doi bani si ca eu defapt simt pentru el doar dorinta.Atat!Iar el e un infantil si jumatate si-si imagineaza ca m-a dat pe spate si nu-i pot rezista.O, ba da, scumpete, pot!S-a mai intamplat odata si ai ramas cu buza umflata si tanjind dupa mine.Vrei sa se intample din nou?

In fine, inchei sperand ca asta e singura descarcare nervoasa din jurnalul meu online.In principiu mi-a facut bine , m-am simtit in prezenta unor prieteni care ma asculta fara sa ma judece si, mai mult, ma inteleg!Nu sunt mandra de mine, ma enerveaza ca a reusit sa ma enerveze, daca pot spune asa!La dracu, astazi seara ma intalnesc cu un client.Am sa ma duc la cumparaturi acum si apoi la un masaj.Poate reusesc sa ma relaxez.Diseara nu pot adopta o atitudine razboinica.Dauneaza!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

