Isis

Ianuarie 25, 2007

Inventar de vicii

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 1:10 pm

@Lachesis mi-a mai facut un pustiu de bine si mi-a mai dat o leapsa. De data asta trebuie sa fac inventarul viciilor si sa scriu cinci dintre aceastea.Sa le luam pe rand:

1.Tutunul-cu arome sau fara e la fel de bun pentru plamanii mei, la orice ora din zi si din noapte, in compania unei persoane sau in compania propriei constiinte. Daca as face (prin absurd) un cost al tigarilor pe care le-am fumat de la 19 ani si pana acum, cred ca Becali ar cobori cu un loc mai jos in top 300 si subsemnata si-ar face loc in paginile de la Capital

2. Cofeina-imbuteliata sau la ibric, forma recipientului nu conteaza. Cantitatea are insa o importanta insemnata. Am de cele mai multe ori senzatia ca ii sperii pe cei de la Carrefour cand ma apropii de rafturile cu aceasta substanta. In urma mea, ei fac reaprovizionarea!

3.Calculatorul: imi plac jocurile, vad sute de filme, mai stiu ceva html si mi-ar placea sa invat multe,mult mai multe dar nu pot din lipsa de timp.Recunosc ca primul lucru pe care il fac dimineata este sa combin toate cele trei vicii de mai sus.Merg mana in mana de nu-i adevarat!

4.Barbatii- nu pot trai fara ei si nu pot trai nici cu ei. Inca lucrez la o solutie de mijloc. In permanenta sunt in cautarea unei alte solutii, pentru a ma lasa de acest viciu.Din pacate s-au inventat doar metode de lasat de tutun, bautura, zahar si coca cola. Sper ca cercetatorii fac eforturi continue si pentru cauza mea.

5.Cumparaturile-asta se imbina cu gauri fabuloase date in bugetul proprietate personala, cam in fiecare zi.Cumpar de cele mai multe ori lucruri nefolositoare pe care ulterior le arunc. Cel mai mult ma costa produsele cosmetice si serviciile saloanelor de frumusete.Stati putin, cred ca si hainele au o mare contributie prin zona!

Cred ca acestea ar fi viciile care imi marcheaza existenta momentan. Pentru observatii, huiduieli, sfaturi ( ca doar n-o sa va puteti abtine-stiu de pe acum!), va astept comentariile.

Va saruta parinteste pe frunte, a voastra…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

