Isis

Ianuarie 5, 2007

E o arta…II

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 12:29 pm

Am continuat „instruirea” pana cand soneria a inceput sa faca „scandal”.In picioarele goale, in halat si cu parul prins anemic intr-o coada de cal am alergat sa-mi primesc musafirul inopinant.M-am trezit cu Myra la usa, stralucitoare ca o floricica, purtand in maini n-spe sacose de cumparaturi.”Am zis sa trec sa te vad”-mi-a aruncat ea dand buzna in apartament.De cand a dat „vestea cea mare”, lucrurile par sa mearga bine intre ea si mult iubitul ei Ali.Ba chiar omul s-a erijat in partenerul de viata protector , care are grija ca jumatatea lui sa nu faca prea mult efort ca nu cumva sa pateasca ceva.Iti vine sa vomiti,again and again!

Myra a trecut ca o vijelie pe langa mine, a aruncat sacosele pline pe cuierul de la intrare, si a pus apoi intrebarea cheie:”Iarta-ma, scumpo, n-am intrebat, esti cu cineva?”.Stiam la ce se refera cand a intrebat daca-i cineva la mine-la vreun client.Am dus repede degetul aratator la buze facandu-i semn sa se abtina de la orice comentariu de natura a dezvalui obiectul meu de activitate.Dupa care am spus tare:”A, nu, intra, te rog!Eram doar eu cu Silvia, o prietena.Asta e cea mai buna ocazie sa va fac cunostinta”.

Am avut senzatia aceea din primul moment in care li s-au intalnit privirile.Le-am facut cunostinta si in spiritul bunului simt si-au zambit de complezenta si s-au sarutat absent pe obraz.Ok, mi-am zis, astea doua nu s-au inghitit din prima clipa.Sa vezi ce iese acum, de cate ori se vor intalni.Banuiala mi-a fost confirmata, de altfel, foarte repede, avand in vedere ca dupa un schimb de politeturi, Silvia s-a ridicat netezindu-si cu palmele nervoase pantalonii sifonati de atata zbucium:”Eu va las, poate aveti ceva de discutat si eu va incurc”.Am zambit fara sa raspund fiindca si asa atmosfera era destul de incarcata.Am condus-o pe Silvia pana la usa si dupa ce am incuiat m-am intor la Myra.

„Si cine dracu zici ca-i gasca asta?”

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

