Isis

Ianuarie 4, 2007

E o arta…

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 12:28 pm

-Nu inteleg, Cris, pe bune daca inteleg!Nu pricep cu ce am gresit de s-a dus dracului si relatia asta cu Mihai.

Silvia avea lacrmile inodate in barba, ochii i se umflasera de atata plans si fata ii era rosie ca focul.Stateam in cele doua fotolii „de pufisori” cum le spun eu, de pe balcon si incercam sa ne bem cafeaua pe care o pregatisem la repezeala intru calmarea spiritelor.Cel putin eu una incercam sa fiu calma fiindca Silvia plangea cu sughituri.M-am ridicat incet si i-am intins servetelele de pe masuta de bambus.Stiam c-o doare si stiam ca va trebui sa stau de vorba cu ea si s-o linistesc.

-Cel mai bine ar fi sa incepi prin a-ti sterge ochii daca nu vrei sa arati ca un zombie cand vei pleca acasa.Dupa ce te linisteti putin, o sa vorbim.(Ti-a gasit?!De unde atata linistit!)

-Nu stiu cum faci tu.Ai totul.(Oare?!)Esti frumoasa si stilata , esti o adevarata doamna si schimbi barbatii ca pe sosete.In fiecare seara pe tine te scoate unul in oras, iti aduce flori, cadouri si te copleseste cu atentia lui.(Da, dar stii care e pretul pentru toate astea?).Eu dau numai peste barbati insurati, care dupa cateva luni imi dau papucii.Ca si acum, cu Mihai.I-am oferit totul.Si el nu vrea sa-si lase nevasta pentru mine.Nu pot sa inteleg de ce n-o lasa pe grasuna aia.

-E foarte simplu.Pentru ca „grasuna”, cum o numesti tu, este nevasta lui.Si n-o va lasa niciodata.Iar tu ai doua posibilitati: fie te impaci cu gandul asta si cu statutul de amanta, for ever and ever, fie pui punct si cauti unul fara obligatii.

-Dar eu pe el il iubesc, ma…pe el il vreau.Pentru a fi cu el as accepta orice.Chiar si statutul asta de amanta, cum il numesti tu.Numai sa nu-l pierd…Restul cuvintelor s-au inecat in hohote de plans.Ma irita sa vad o femeie asa de slaba de inger.Imi venea sa o prind de umeri si s-o zgaltai pana cand isi revine.Pare rupta de realitate si am impresia ca invidiaza ceea ce nu cunoaste.Adica viata mea.Ajuta-ma, te rog eu, ajuta-ma sa ma impac cu el, sa ma impac cu mine insumi si cu statutul asta …Fac orice, numai sa fiu cu el, intelegi?S-a oprit din plans, brusc, la fel cum incepuse.

-Ok, am zis fara niciun chef.O sa-ti spun ce ai de facut.Dar sa stii ca implica foarte mari sacrificii din partea ta.Esti dispusa?

A dat din cap repede , in semn de aprobare si a inghitit un alt suvoi de lacrimi, care era gata, gata s-o ia la vale.

In primul rand, i-am spus, termina cu reprosurile.Obisnuieste-te cu ideea ca aia e nevasta-sa si ca la ea se va intoarce in fiecare seara, cu ea va petrece toate sarbatorile iar cu tine va impartasi cele mai ascunse temeri si secrete ale lui.Vezi, deja incepi sa fi in avantaj…A zambit supusa si a ciulit urechile la sfaturile mele docte.(!!!)Apoi, invata naiba sa gatesti, fiindca stii foarte bine ca dragostea trece prin stomac.Nu zic sa-i pregatesti tu oale cu mancare de cartofi.Tu uimeste-l, pregateste-i ceva neasteptat.Un meniu exotic, o chestie pe care „grasuna” lui nu i-ar gati-o niciodata fiindca n-ar fi capabila.Nu i-ar trece prin cap, ca lui asta i-ar placea.Fiindca nu-l cunoaste doar are impresia ca-l cunoaste.

TO BE CONTINUED…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

