Isis

Ianuarie 3, 2007

Zapada

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 12:27 pm

M-a trezit taraitul telefonului.Cu ochi pe jumatate lipiti de somnul care refuza sa plece am luat mobilul de pe masuta de cafea din sufragerie, unde il abandonasem cu o seara inainte si am apasat tasta verde.”Alo?”Vocea feminina vesela si ciripitoare mi-a sfredelit auzul: „La multi ani, Mariuta!Cu intarziere,la multi ani, un an nou fericit si tot ce iti doresti tu.Ce faci?Cum ai petrecut?Raducu ce face?”In prima instanta n-am reactionat in niciun fel.Am stat tacuta si am ascultat cuminte urarile.Subit am realizat ca nu ma cheama Mariuta.Si nu cunosc niciun Raducu.Si apelul ala nu prea era pentru mine.Am mormait un :”Aaaaaa….dar ce familie cautati?”.Mi-a raspuns grabita si la fel de ciripitoare.Nope!Chiar nu era pentru mine apelul ala.Am spus un „Greseala” la fel de mormait si am inchis.M-am asezat pe canapea ca sa reusesc sa ma trezesc.Si privirea mi s-a indreptat spre fereastra.Ploaia de fulgi mari imi dansa pe pervaz. Ninge?m-am intrebat nelamurita.Acum, dupa sarbatori?M-am ridicat sovaind si m-am indreptat spre fereastra.Daaaa!Si ce fulgi frumosi!Parca e ninsoarea din copilaria mea.Daca as mai avea inca varsta aia , as topai pe langa mama intreband-o nerbadatoare:”Si cand pot sa ies afara cu sania?”. Si ea mi-ar raspunde:”Mai tarziu, sa se aseze zapada.Nu vezi ca acum e mai multa apa?”

Ma indrept cu pasi usori spre bucatarie pentru a pregati cafeaua.Nu vreau sa-l trezesc.Vreau sa doarma mai mult, sa se linisteasca, sa-i dispara cearcanele care ii tot umbresc obrazul in ultimul timp.

Din cosuletul ei ,asezat langa caloriferul din bucatarie, Lulu ma priveste cu ochii lipiti de somn.Incet, incet, incepe sa-si agite codita, in semn de recunoastere.”Ce faci dulcico?-o alint, si imi trec mana peste capusorul ei cat o gogsica si peste corpusorul acoperit de blanita lucioasa si carliontata.Imi raspunde dand din codita mai energic.Se rasfata sub mangaierile mele.Semanam, imi spun, asa ma rasfat si eu, uneori, sub mangaierile barbatilor care imi trec prin asternut.

Fredonand o melodie care nu-mi amintesc cum se numeste, pun filtrul de cafea in functiune.Ma asez cu fata sper fereastra sa surprind dansul vesel al fulgilor de nea.Mi-a fost tare dor de ei.

In usa se contureaza silueta lui.E imbracat doar in lenjerie intima si eu ii analizez cu nerusinare trasaturile masculine.E frumos ca animal.Mi-ar placea sa surpind aceeasi silueta in fiecare dimineata in cadrul usii.

Ma trezesc repede la realitate.”Si cu ceilalti ce faci? Ii chemi sa faceti o partida de poker impreuna?”

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

