Isis

Ianuarie 2, 2007

Un pas inainte

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 12:26 pm

Am petrecut prima zi a mea ca cetatean european, pe o insula, in Europa de Vest.Insula apartinand statului italian se cheama Sardinia si este de departe unul din cele mai frumoase locuri din lume pe care le-am vizitat.Si pot spune ca am vizitat cateva.
Am ajuns in Sardinia datorita lui A, italian de felul lui, care a tinut musai sa petreaca revelionul cu mine si cu un cuplu de prieteni de-ai lui, din Milano, care au o casa de vacanta in Sardinia.Am plecat din Bucuresti pe 31, si m-am intors aseara.Si pot spune cu mana pe inima ca a fost o vacanta de vis, daca nu iau in calcul excesele de vanitate si orgoliu ale lui A, care m-au scos din sarite de cateva ori.
Antonio si Barbara s-au dovedit a fi gazde excelente.Pregatisera un meniu deosebit, cel putin pentru mine, avand in vedere ca la noi, revelionul inseamna mancare cu nemiluita si bautura la fel.La ei e diferit.Lumea nu se isterizeaza asa pe strazi, nici nu ghicesti ca se sarbatoreste trecerea in noul an daca nu te uiti in calendar sau in vitrinele magazinelor.
Am mancat fructe de mare gatite in stilul si traditia italienilor si pot spune ca s-au dovedit cu mult, mult mai bune decat orice fel de mancare italian pe care il poti gasi in restaurantele din Romania.
M-am plimbat cu A pe malul marii, fiindca in Caligari marea este la ea acasa.Am atins cu degetele undele de o puritatea incredibila ale Marii Tireniene si m-am gandit la marea noastra.Si la cat de frumoasa este ea…
Nu cred ca as putea trai in alta tara.Mi s-ar face dor de fiecare particica din tarisoara mea…Cred ca sunt o romantica incurabila.
Ca o concluzie, pot spune ca m-am intors in Romania cu sufletul plin de culoarea frumoasei Italii dar zambind ca ma intorceam acasa, dupa un an😛
Am deschis usa aproape cu emotie, asteptand ca un ghem de blana, mic, negru si carliontat sa ma intampine.Si asa a fost.L-a urmat Silvia, prietena mea care s-a ocupat de Lulu cat am fost plecata „cu afaceri”.Sunt fericita…E atat de bine acasa de parca m-as fi regasit.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

