Isis

Decembrie 29, 2006

Day one with Lulu

Filed under: Trairi aparte — by Isis @ 12:25 pm

Astazi ziua a trecut cu o iuteala fantastica.Nu imi imaginam ca o astfel de preocupare, precum Lulu, mi-ar putea acapara intreaga zi.Din pacate pentru noi amandoua si pentru intimitatea noastra, M si-a anuntat vizita, pe fondul unei certi cu nevrotica de nevasta-sa, asa ca va trebui sa-i tin lui companie pana tarziu si s-o neglijez putinel pe Lulu.

Fun Fact: L imi tot spunea ieri ca mi-a adus un barbat adevarat care sa aiba grija de mine si sa ma protejeze.Vorbea, desigur despre cel care avea sa se numeasca Lulu (sau Looolooo-asa cum l-a alintat nasa lui :))Numai ca, astazi la veterinar, cand eu ii tot dadeam cu „el” in sus”el” in jos, medicul s-a uitat cu mila la mine si a spus, vadit intelegator cu orasanca detinatoarea de caine si varza in materie : „Domnisoara, e o EA!Adica o catelusa” Drept raspuns am ramas cinci secunde perplexa si apoi m-a apucat iar rasul.Bietul om, cred ca i-a iesit prin piele vizita noului pacient si al stapanei sale care era in permanenta cu gura pana la urechi.Eh, care-i vina mea daca L mi l-a adus pe post de catel (mascul) si s-a dovedit a fi de fapt o catelusa?Abia astept sa-i vada fata lui L cand va auzi ca vajnicul lui paznic este tot o domnisoara lipsita de aparare :))) ca si „biata-i stapana”.

Dupa ce m-am intors de la veterinar, am lasat-o pe Lulu dormind si am dat o fuga la Cora ca sa fac niste cumparaturi.Cand ma intorceam incarcata de plase precum Mos Craciun, in usa blocului ma intampina cucuveaua ( a se citi „vecina”) de la etajul 6, care avea cea mai intrigata mutra acra pe care am vazut-o in viata mea: „In apartamentul dumneavoastra schiauna un animal!-mi-a spus repede, asteptandu-se probabil sa cad pe spate de uimire.”Asa, si?”-am intrebat pe un ton linistit si calm, gandindu-ma ca idioata iar a ascultat la usa apartamentului meu.”Pai stiti, noi proprietarii nu prea suntem de acord cu cresterea animalelor in apartamente.Fac mizerie…Ei, stiu ca pe dumneavoastra nu prea va priveste, ca stati cu chirie, da’ noi…”.In momentul asta mi s-a urcat sangele la cap.Mi-am pastrat tonul calm insa si m-am simtit datoare sa ii clarific niste aspecte:”Stiti ce, doamna draga, va inselati.Fiindca tot proprietara sunt si eu.Si in casa mea fac ce ma taie capul.Dar dumneavoastra stiti asta, nu?”.N-am mai rabdat, cu atat mai mult cu cat cu cateva luni in urma, mi-a lasat un bilet idiot in usa care avea urmatorul continut:

„Incercati sa faceti mai putin zgomot cand faceti dragoste.Noi pensionarii ne culcam inainte de ora 23!”

Sa nu-ti vina sa-i crapi capul?Mai fa si tu cucoana ceva cu omu’ ala al tau ca tare statuta mai esti!

1 comentariu »

  1. :-))

    Comentariu de samurai — Iulie 25, 2007 @ 11:35 am |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

