Isis

Decembrie 28, 2006

Un cadou intarziat

Filed under: Intalniri — by Isis @ 12:24 pm

A tarait prelung zdrelindu-mi creierii obositi.Am auzit-o ca prin vis si am inceput sa injur birjareste dorindu-mi sa fiu posesoare de pusca si diploma de lunetist.Primul gand a fost sa nu deschid.Fuck off!Lasa-ma in pace oricine ai fi.N-am chef sa vad pe nimeni.Intr-un final m-am ridicat, am imbracat halatul de matase gandindu-ma ca nu pot sa apar aproape goala in fata potentialului musafir, am trecut fugitiv prin fata oglinzii.In mod ciudat, in ciuda starii de doi bani pe care am avut-o toata ziua,machiajul era intact si aproape perfect.Nu ma pricep la facut sarmale dar stiu sa fac un machiaj impecabil.Nu m-am mai uitat pe vizor, am deschis direct, decisa sa-mi expediez musafirul nepoftit cat mai repede cu putinta.Am deschis usa zicand de toate neamurile printre dinti.In usa,zambitor, cu gura pana la urechi statea L iar in bratele lui un pui de caniche, negru si cret, ca o jucarie de plus,impodobit cu o funda mare si rosie.In capul meu a rasarit un gand malitios: asta a luat-o pe ulei.E mai mare funda decat cainele.Si mi-am adus aminte de reclama aia cu tipul care uitand sa ia cadou iubitei prinde maidanezul si trage o coroana de brad dupa gat dupa care i-l daruieste pe post de cadou de Craciun.Si m-am pus pe ras.Si razi si razi, in hohote, cum n-am mai ras de mult timp.L era fericit ca un copil.Mi-a intins micuta jucarie vie care inceuse sa schiaune si mi-a spus ca pe la mine Mos Craciun a ajuns mai tarziu fiindca a fost ocupat cu ceilalti copii.Si eu razi si iar razi.Radeam ca nebuna, cu lacrimi.Am intins bratele si am prins minunatia de cadou care a inceput sa-mi linga mainile si sa dea din ciotul de codita de parca ar fi stiut ca a ajuns acasa.L nu-si mai incapea in piele.”Iti place?Mi-a fost teama ca o sa te superi!” Prostut mai e.Imi plac animalele.Sunt bolnava dupa ele.I-am primit pe amandoi cum se cuvine.Patrupedul jucarie a inceput sa cerceteze noua lui lociunta in timp ce L m-a imbratisat ca un apucat.Simteam ca ma sufoca si parea ca asta e si intentia lui.N-am mai asteptat alte gesturi.M-a luat in brate si m-a condus catre dormitorul mare.M-a dezbracat incet, cu miscari ezitante de parca atunci ma vedea prima oara.Am facut sex un timp indelungat.Ma simteam alintata si iubita si o urma de remuscare mi s-a strecurat in suflet stiind ca nu-i pot intoarce sentimentele.Extenuati, am aprins cate o tigara, in timp ce eu turnam vin in paharele de cristal.Zambea si ma pivea satisfacut.”Nu stiam ce sa-ti daruiesc, mi-a spus.M-am gandit ca daca ti-l aduc pe el, te va apara si te va inveseli”.Am izbucnit din nou in ras.”L , i-am spus, tu stii ca el la maturitate va avea doar 35 de cm.Doar nu te astepti sa fie vreo fiara!”.”Ok, a ras cu blandete, atunci macar te va inveseli.” I-a sunat telefonul.Fratele lui vroia sa-l vada si-l tot chestiona asupra locului in care se afla.Am dus degetele usor la buze facandu-i semn sa nu spuna unde e.A inventat ceva si au stabilit sa se intalneasca in Unirii in 15 minute.S-a imbracat in graba si m-a sarutat pe frunte, ca pe un copil: „Scumpo, trebuie sa plec”.Mi-a strecurat in buzunarul halatului o suma de bani.M-am intristat.Se stricase totul dar …asta e viata!

Dupa ce am inchis usa dupa el am inceput sa-mi caut noul coleg de apartament.L-am gasit dormind sub masuta de cafea, pe un papuc aruncat la intamplare in timpul preludiului.Trebuie sa-i dau un nume.Si n-am nicio inspiratie.Iar maine sa-i cumpar cate ceva si sa-l duc la veterinar sa ma invete cum sa procedez cu el.Iata ce ocupatie mi-a gasit L.Sunt dadaca, cu norma intreaga!:P

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

