Isis

Decembrie 27, 2006

Vizita…

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 12:04 pm

-Sunt insarcinata…taci!Nu spune nimic, nu vreau sa imi spui ce crezi decat dupa ce ma lasi sa-ti spun ce simt!In momentul in care imi spunea asta turnam cafea in doua cani mari.Am obiceiul prost de a bea cafea seara tarziu desi stiu ca nu-mi face bine.Am ramas siderata la auzul vestii cu atat mai mult cu cat stiam ca se protejeaza cu vehementa.Aproape am scapat ibricul din mana.M-am lasat incet pe scaun si am pus ibricul pe masa.Mi s-au umplut ochii de lacrimi…Am aplecat capul intr-o parte, un gest care ma defineste si am privit-o pe sub genele incarcate de rimel.N-am spus nimic desi stiam ca ea se astepta sa protestez dur.Am ramas tacuta.
-Cris…oh, Cris, daca ai stii ce fericita sunt!Ali e in al noualea cer.Canta tot timpul si ma saruta neincetat.Ma tine numai in brate si ma alinta si…e barbatul ideal de cand a aflat, de cand am aflat…Sunt atat de fericita, Cris, nici nu ai idee.Nu-mi incap in piele.
-In cate luni esti?am intrebat sec.
-Trei saptamani-a venit rapid raspunsul, de parca ar fi cunoscut de la bun inceput intrebarea pe care aveam sa i-o pun.
-Si de unde stii ca e al lui Ali?Doar te culci cu atatia, ca si mine de altfel.
-E al lui, doar cu el nu m-am protejat.N-am mai vrut sa ma protejez.Stiam ca il voi castiga daca raman insarcinata.Vei vedea, n-o sa mai mai bata, n-ar risca viata copilului nostru.Vom fi fericiti.Ne-am gandit si la nume.O sa fie baiat si se va numi Omar.Asa isi doreste Ali si asa trebuie sa fie.
-Si daca va fi fata? am intrebat inexpresiv?Daca va fi fata ce se va intampla cu ea?
In momentul ala entuziasmul a coplesit-o.
-In niciun caz!Va fi baiat, tu n-auzi ca i-am stabilit deja numele?Doaaamne, nici macar nu ma asculti!Hai ma, Cris, bucura-te pentru mine.Tu stii ce simte o femeie in momentele astea.
Brusc privirea mi s-a transformat in lame de otel. As fi pleznit-o cu o placere inumana.Am inchis ochii si am simtit lacrimile intre gene.Stiam ca nu le voi mai putea opri mult timp.
-Deci faci un copil cu un barbat care acum cateva zile ti-a dat o bataie sora cu moartea.Un copil care trebuie neaparat sa fie baiat si neaparat va fi numit Omar.Tu iti dai seama ce spui?Te auzi?Si daca va fi fata?Ce va face cu ea daca va fi fata?O va pune sa castige bani pentru el, ca pe tine?Si in acelasi mod?
-Si tu castigi bani la fel!Si tu te culci cu o mie de Ali pentru bani! Am simtit ura din galasul ei ca pe o taisul unui cutit.Am cazut epuizata inapoi pe scaun si am ridicat palma resemnata.
-Ok, am spus, suficient.Faci ce vrei, in fond e viata ta.Daca tu crezi ca e bine, fa-l.Dar mi-e frica pentru tine si pentru pruncul tau…Te rog, pleaca acum, vorbim maine la telefon, sunt cumplit de obosita.Am imbratisat-o scurt si i-am intors spatele.In mine, sufletul urla ca o fiara.Puiul meu, puiul meu iubit, sufletul meu…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

