Isis

Decembrie 27, 2006

Bilantul

Filed under: Intalniri — by Isis @ 12:03 pm

A mai trecut un Craciun.Unul stingher, ca in ultimii doi ani.Am stat singura si linistea mi-a facut bine.Sunt invadata de senzatii pe care mi-e greu sa le inteleg.Simit nevoia unei bai de multime dar in acelasi timp m-as retrage undeva sa continui sa savurez cele cateva clipe de liniste, din putinele de care am avut parte zilele astea.Am o existenta agitata care imi prilejuieste prea putine clipe numai ale mele.

Luminile jucause ale lumanarilor aprinse in toata camera se reflecta ca niste iluzii in oglinda globurilor cu care am impodobit bradul de Craciun.Ghemuita in fotoliul meu favorit, in fata cestii de cafea aburinda, incerc sa fac un bilant al anului care moare in cateva zile.
A fost un an frumos.As vrea sa spun ca a fost un an plin de realizari dar as exagera fiindca n-am realizat mare lucru.Nu stiu daca masina noua, sifonierele pline de haine, dulapul cu pantofi ultima moda,caseta plina de bijuterii se pot trece la capitolul realizari.

Am avut parte de declaratii patetice si sforaitoare de dragoste, in care nici macar autorii nu credeau.Singura persoana care nutreste sentimente cat de cat credibile este L.Iar de la el eu nu astept nimic.Ma gandeam ieri ca sunt probabil incapabila sa iubesc si sa ofer cuiva iubire.Cel putin nu mai am dragoste de oferit.S-a terminat toata.Am dat prea mult de la mine si am primit in schimb doar frustrari si suferinta.

G a fost cel mai frumos lucru pe care l-am primit de la viata.Si tot viata a ales sa mi-l ia.Si atunci se pune intrebarea: de ce eu ar trebui sa mai astept ceva de la ea?Oricum ia totul inapoi inzecit.Si acum mi-e dor de el…Mi-e dor de zambetul lui, de bratele lui, ii duc dorul cu toata fiinta mea.Cred ca dragostea s-a stins in ziua aceea fatidica.A ramas insa dorul si frustrarea ca nu pot avea fericirea.Pe langa toate astea, mi-e dor sa simt bucuria pe care am simtit-o in ziua in care mi-a fost confirmat rezultatul.

Nu pot sa uit insa toata durerea ce a urmat…

***

M si-a adus aminte ca nu ne-am vazut de ceva timp.Si imi spunea la telefon ca nu mai poate de dorul meu si ca mi-a luat ceva frumos de Craciun.Mda, whatever…Vine astazi sa luam cina impreuna.Mi-a cerut sa port rochia neagra pe care mi-a cumparat-o acum cateva saptamani.Si lenjerie cat mai sumara.Stie exact ce vrea si in ce doze :)))Mi-am programat cu aceasta ocazie o vizita la salonul de frumusete asa ca diseara voi arata ca scoasa din cutie, papusa potrivita pentru satisfacerea orgoliului imens al lui M.Ne vom intoarce apoi la mine ,ca de fiecare data si el va smulge hainele de pe mine in cea mai mare viteza.Are un temperament vulcanic si tinde spre violenta.Cui ii pasa insa atata timp cat la sfarsit raman banii?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

