Isis

Decembrie 22, 2006

Here we go again!

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 12:00 pm

In singuratatea garantata de apartamentul meu, in fata unui pahar mare de cofeina lichida ma straduiesc sa-mi adun gandurile.Myra a plecat.In dimineata asta a aparut eternul si fascinantul Ali, cu ochii in lacrimi si cu buchetul aferent de trandafiri,cincisprezece la numar, pentru ca efectul sa fie maxim.N-am facut nici cel mai mic efort pentru a o impiedica sa plece.Stiam de la bun inceput ca asta va fi finalul.El se va lamenta, ii va spune cum viata lui nu are sens fara ea, iar ea , ca o gasculita proasta ii va sari in brate.Si vanataile si teama vor fi uitate.

M-a privit vinovata cand a ridicat geanta cu cele cateva lucrusoare pe care si le adusese la mine.Nici macar nu m-am uitat la ea.Mi-am aprins o tigara si l-am privit fix pe Ali.Mormaia ceva de genul: „…am fost beat, n-am stiut ce fac, tu stii ca eu o iubesc foarte mult!”.Da, stiu, bastard nenorocit, o iubesti asa de mult incat o umpli de sange de fiecare data din dragoste (fara contributia lui Mircea Radu!)!Au plecat tinandu-se de mana.Ca doi indragostiti care si-au descoperit tardiv sentimentele.Stiu ca ea se va intoarce inlacrimata si distrusa, dupa urmatoarea bataie.Iar eu o voi primi, cu bratele deschise, ca de fiecare data.

***

Dupa ce au plecat cei doi m-am enervat.Si cum mie nervii imi trec prin excese, m-am decis brusc sa cobor la magazinasul din coltul blocului pentru a-mi cumpara tigari si o sticla de cola.Zis si facut.Intr-o tinuta extrem de lejera, pe care o adopt ori de cate ori sunt singura,cu parul prins apatic intr-o coada din care se revarsau suvite rebele, mi-am pus pe umeri o geaca si am coborat.In lift, vecinul de la patru, imi arunca ocheade cam neortodoxe pentru cei 60 de ani pe care-i numara.Am iesit in viteza din bloc, am facut cei cativa pasi care ma despart de treptele magazinului si privindu-mi preocupata sireturile de la pantofii sport, pe care uitasem sa le leg, am impins usa de la magazin.Si bufff!M-am ciocnit de o persoana care iesea in acelasi timp de acolo.Am marait prostita niste scuze si am ridicat ochii sa vad pe cine inoportunasem la acea ora matinala.Si in momentul ala am ramas masca.Ma uitam la cel mai frumos barbat pe care l-am vazut in viata mea, posesor al celor mai frumosi ochi pe care i-am vazut in viata mea.Zapacita, n-am fost capabila sa mai fac un singur pas.Probabil ca Strainul a sesizat situatia tampita in care ma gaseam si a zambit amuzat.O gropita indrazneata a aparut in obrazul stang.Mi-a spus pe un ton ironic :”Revolutia a avut loc demult.Ati intarziat!”.Am baguit nu stiu ce replica de doi bani si am intrat.Am privit cu coada ochiului dupa el.Inalt, constitutie atletica, imbracat intr-un costum bussines, ce mai, barbatul ideal.Iar eu dadusem buzan peste el!Ca o toanta!

La un moment dat am fost trezita din visare de vanzatoarea care intreba pe un ton ridicat :”Cu ce va servesc?”Am insfacat repede cumparaturile si am iesit cu gandul sa-l mai zaresc o clipa.Nici urma de el.Dezamagita, m-am intors acasa.Telefonul mobil zbarnaia insistent pe noptiera.Era L.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

