Isis

Decembrie 20, 2006

Petreceri de Craciun

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 11:54 am

Incepe perioada petrecerilor de Craciun organizate de firme si de grupuri de afaceri.Sunt de cele mai multe ori petreceri simandicoase, facute special pentru ca doamnele sa-si etaleze noile achizitii in materie de pantofi, rochii si bijuterii iar domnii noile achizitii din categoria femei.
Ii insotesc si eu pe unii din clientii mei la astfel de sindrofii.De fiecare data trebuie sa arat tulburator si sexi in limita decentei.Astazi voi merge la petrecerea de Craciun organizata de E.E e englez, om de afaceri caruia ii merge foarte, foarte bine.A investit intr-un domeniu cu potential:IT.E e insurat dar nevasta-sa nu vrea sa paraseasca UK de frica atentatelor.Asa ca E prefera compania mea.E drept ca eu ii asigur atat compania cat si masajul si sexul de dupa.E e un tip timid care si-a limitat viata sexuala de cuplu la pozitia misionarului.Cu mine a experimentat mai mult si si-a deschis orizonturile.Mi-a dat cadoul de Craciun anticipat, cizme Gucci si geanta asortata.Mi-a spus ca nu trebuie sa faca economii in cazul meu fiindca ma considera „jumatatea lui romaneasca”.
El este intruchiparea gentelmenului englez.Delicat si dur in acelasi timp, e un adevarat barbat.Cel putin eu, in prezenta lui ma simt minunat.Pacat ca s-a nascut prea devreme pentru mine.Are aproape 50 de ani.Ar putea sa-mi fie lejer tata.
Imi spune ca eu sunt persoana cu care poate discuta orice.Imi povesteste problemele de la firma lui si ne sfatuim impreuna.Imi spune ca i-ar placea sa facem copii impreuna.I-ar placea un fiu care sa-mi semene, zice el.Zambesc de fiecare data cand face astfel de planuri.N-ar putea niciodata sa-si lase nevasta.Ea i-a asigurat banii cu care s-a lansat in afaceri.Ea i-a asigurat si intrarea in cercuri de afaceri la care el nu putea nici macar sa viseze.Eu…ii asigur o viata tumultoasa de cate ori vine cu afaceri in Romania.Si pentru asta el imi daruieste afectiune , bani si cadouri.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

