Isis

Decembrie 3, 2006

La plimbare cu A

Filed under: Intalniri — by Isis @ 11:53 am

Astazi ma vad cu A, italian man.E un tip de treaba dar destul de vulcanic.Il incearca gelozia si devine cam posesiv.Saptamana trecuta mi-a spus ca isi doreste ca eu sa fiu numai cu el.M-a pufnit rasul.Bineinteles ca m-am temperat repede si i-am explicat cu delicatete ca eu nu apartin nimanui si nu se poate ce vrea el.S-a suparat.Doua zile nu m-a mai sunat (ma suna proape zilnic)
Trebuie sa ma pregatesc.In viata unei femei de felul meu e o mare nebunie.Un amalgam de trairi intense.Niciodata sentimente.Pentru ca nu trebuie sa amestec bussinesul cu placerea.Nu ma hotarasc daca sa-mi las parul liber sau sa-l ridic intr-un coc.Am parul roscat si destul de lung.Daca il las liber iar o sa-l incit pe A prea mult.II place sa isi treaca degetele prin parul meu si uneori, in pat ma prinde de par cu patos.Asta urasc eu.Sa ma traga de par…Si el o face…destul de des.Prostul dracului.In fine, prost dar imi lasa sute de euro!
Cu ce sa ma imbrac?Aha, o sa port rochia rosie, siragul de perle de la V (alt imbecil!) si cerceii cu perle.Pe dedesupt…inca nu ma hotarasc.Poate nimic!.Nu! Lui A ii place lenjeria mea.Stie ca eu port dantela iar pe el il inebuneste chestia asta.O scoate cu dintii de cele mai multe ori.
O sa mergem intr-un club astazi.Ne intalnim cu prietenii lui.Alti macaronari.Lui A ii place sa se dea mare fata de prietenii lui cu fapul ca are o femeie asa de frumoasa langa el.Eu ma uit cu mila la el…Penibil mai e!Ma prezinta mereu drept iubita lui.Si eu ma gandesc „a ta si a multor altora”!
In fine, voi scrie maine concluziile acestei intalniri…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

