Isis

Decembrie 2, 2006

Scandalos

Filed under: Uncategorized — by Isis @ 11:51 am

Ce comportament scandalos am!

Astazi m-am vazut cu L.Pe L chiar il plac.Are ochi frumosi si e generos.Imi lasa intotdeauna mai mult.Tot el e cel care de multe ori ma viziteaza fara sa pretinda nimic.Vrea doar sa ma vada, zice el.Sa vada ce mai face „papusa lui”.Candva L m-a cerut de nevasta.Am ras cu lacrimi.el era serios.I-am spus ca nu obisnuiesc sa ma marit cu clientii.E voarba de un bussiness ca oricare altul.L. a zambit trist. „Tu nu meriti viata asta.Esti prea fina si prea delicata pentru a o merita”-mi-a spus atunci.Am ras in continuare si i-am explicat ca asta e viata pe care mi-am dorit-o.Asta am asteptat eu de la viata.

Sunt o intretinuta?Nu cred.Sunt doar femeie de afaceri.Imi negociez trupul asa cum cred de cuvinta.

L. mi-a cumparat flori.E un romantic incurabil.Lucreaza intr-o firma de publicitate.E necasatorit.Ma saruta tandru de cate ori pleaca.Si-mi sopteste „Ne vedem curand!”

Imi pare rau de el.Mi-e simpatic dar doar atat.Nu sunt capabila sa iubesc.Am iubit candva foarte mult si nu mi-a folosit la nimic.Am iubit barbatul altei femei.Ca si acum, singura diferenta fiind ca acum ii iubesc in sensul fizic si atat.

Sunt curva?Nuuuu.Sunt doar o femeie de afaceri cu un comportament scandalos!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

