Isis

Decembrie 1, 2006

Cina cu M

Filed under: Intalniri — by Isis @ 11:46 am

Aseara m-a vizitat M.Ma asteptm sa vina.In fond, intotdeauna cand se cearta cu nevasta-sa vine si se plange la mine.Eu il inteleg.Sau ma prefac ca il inteleg.Stau cu orele si ii ascult lamentarile si ma gandesc la ale mele.Aseara imi povestea ca ea iar a cheltuit cu nemiluita pentru cadourile de Craciun.A facut praf 2000 de euro in mai putin de o jumatate de zi.A cumparat nu stiu ce sfesnic argintat pentru maica-sa, jucarii (de firma!!!) pentru copii, pentru nu stiu care verisoara un costum si tot asa.In timp ce el imi enumera toate acestea eu ma gandeam ca trebuie sa-mi platesc factura de curent si telefonul.Cu banii pe care urma sa mi-i lase el, desigur.
Iar am vorbit o gramada la telefon luna asta.A trebuit sa concep minciuni noi pentru mama.Ea nu trebuie sa stie ca fiica ei studenta eminenta, nu lucreaza intr-o multinationala, ci are afacerile proprii.Desigur, multinationale.Asta pentru ca Z este nigerian, A este italian, E este englez etc.
Sa revenim la M.L-am asteptat imbracata in ultima mea achizitie din categoria dantela.E superba.De fapt eu sunt superba in ea.Imi place modul in care lenjeria imi mangaie corpul.Mai ales cea din dantela.Asta pe care am cuparat-o acum e rosie…Se asorteaza cu buzele mele…
M a ramas fara cuvinte cand am deschis usa.M-a dus in brate pana in pat.Dupa sex m-a mangaiat tacut.Dintr-o data a inceput sa povesteasca.Asa face de fiecare data.Cred ca e din cauza ca privindu-ma isi aduce aminte de tot ceea ce il nemultumeste acasa.Ascultam in tacere.Asa procedez de fiecare data.Asta apreciaza el la mine…Ca toti ceilalti.
Cand a plecat a lasat pe noptiera de langa pat suma de bani convenita.”Uite, scumpo…iti las ca de obicei!’
Am privit banii si ma simteam usurata ca pleaca.M ma plictiseste.Detaliile vietii lui ma plictisesc.Dar trebuie sa-l ascult.Face parte din fisa postului…

1 comentariu »

  1. frumos … foarte frumos (ghost dog)

    Comentariu de darius — Septembrie 8, 2007 @ 2:28 pm |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

