Isis

mai 22, 2007

Despre nervi pur si simplu

Filed under: Analize la betie — by Isis @ 11:47 am

Cred ca e ceva in neregula cu ziua asta. Toata lumea se cearta, toata lume se supara, toata lumea e bulversata si nu intelege ce se intampla. Probabil e vreo chestie legata de fazele lunii fiindca altfel nu se explica.

Subsemnata e de asemenea suparata. N-a fost necesar un motiv anume astazi. Pur si simplu am reusit sa ma enervez , cel mai plauzibil, pentru ca nu-mi iese nimic asa cum as fi vrut. Stateam si ma gandeam ca sunt genul de persoana care nu se supara imediat, care e in stare sa zambeasca in fata celui care o jigneste si sa se prefaca inca bine dispusa. Ma irita absolut totul astazi: de la femeia de serviciu care nu face curatenie pana la scandalul mediatic provocat de pretinsa domnisoara reporter ( pe care basescu a numit-o in mod gresit cum a numit-o, din simplul motiv ca a jignit profund comunitatea rroma comparand-o cu fatuca aia cretina si impertinenta).

Azi ma enerveaza orice: ca unii bloggeri se cearta intre ei, ca soarele ba iese ba intra in nori, ca nu primesc raspuns rapid atunci cand fac o solicitare pentru simplul motiv ca romanu’ in general e tuta cu “T” mare, ca platforma de blog ba merge ba nu merge, ca mi-au disparut posturi, ca un prieten nu e prieten si prefera sa jigneasca din teribilism excesiv!

Cum m-as putea calma? Poate incercand o activitate care sa ma linisteasca: lectura de exemplu. Aiurea, citesc un cacat de carte scrisa de marele cacat de scriitor contemporan Coehlo. Si asta ma enerveaza rau astazi. Mult mai rau ca in alte dati!Habar n-are sa scrie si eu habar n-am sa citesc o asa literatura elevata cum numai geniul pustiu brazilian poate scrie.

Cum dracului am resusit sa ma enervez asa repede si asa rau astazi? A, da, stiu! E marti, 3 ceasuri rele, faza cu pisica neagra, toate nenorocirile se intampla, te trazneste daca nu esti atent, te calca RATB daca nu esti pe faza sau ajungi sa-l pupi in cur pe Voiculescu daca vrei sa te joci de-a jurnalistul!

3 comentarii »

  1. “Aiurea, citesc un cacat de carte scrisa de marele cacat de scriitor contemporan Coehlo”.

    cand am citit prima oara fraza asta, ti-am spus ca incep sa te iubesc, dar din cauza problemelor de blog nu a mai aparut.

    Comentariu prin Torblig — iunie 5, 2007 @ 1:21 pm |Răspunde

  2. Torblig, nu pot fi decat onorata de o asemenea declaratie, fie ea si tardiva!

    Comentariu prin Isis — iunie 6, 2007 @ 6:03 am |Răspunde

  3. pai cand miroase urat, de ce n-o arunci? e atata literatura buna in rest.. cine te-a pus sa te incurci cu el?! moda?

    Comentariu prin E-nigma — iulie 29, 2007 @ 11:29 am |Răspunde


Feed RSS pentru acest post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

The Toni Theme. Bloguieşte pe WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

